سیستم هشدار به عابران پیاده قابلیت جدید «تسلا»

0

تسلا به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی تعطیلات خود قابلیتی را ارائه کرده که مگافون نام دارد.

قابلیت جدید تسلا که مگافون نام دارد سبب می‌شود که رانندگان از طریق بلندگوهای خارجی با عابران پیاده در ارتباط باشند. تسلا به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی تعطیلات خود قابلیتی را ارائه کرده که مگافون نام دارد. در قابلیت مگافون با فشار دادن یک دکمه، هرچیزی که رانندگان می‌گویند از طریق بلندگوهای خارجی منتشر می‌شود.

مجله خودرو دنیای خودرو بهترین خودرو 2019 بهترین خودروهای خارجی محبوب ترین خودروهای جهان قیمت پورشه پانامرا قیمت جگوار قیمت جنسیس بهترین سدان خانوادگی معرفی خودرو

Electrek که برای نخستین‌بار درمورد این به‌روزرسانی گزارش داد، خاطرنشان می‌کند که بلندگوهای خارجی از سال ۲۰۱۹ تنها در تسلا دردسترس هستند. شرکت تسلا ویدئویی را در ارتباط با این قابلیت در توئیتر به‌اشتراک گذاشت که در آن یک بابانوئل را نشان می‌دهد که هنگام گذر از خیابان هدیه‌اش را به‌زمین می‌اندازد و راننده با استفاده از قابلیت مگافون فریاد می‌زند: «ببخشید، چیزی را انداختی!» و بابانوئل متوجه ماجرا می‌شود.

این قابلیت از این جهت که می‌تواند درمواقع خطر به‌عابران هشدار دهد، قابلیت بسیار مفیدی است؛ اما از جهتی نیز می‌تواند مزاحمت‌هایی را برای عابران ایجاد کند. کمپانی تسلا هر روز امکانات جدیدی را روی خودروهای خود معرفی می‌کند تا رقبای خود را در خودروهای برقی کنار بزند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.