کیفییت قطعات یدکی والئو فرانسه چقدر می باشد ؟

2

والئو رانا و TU5 دیسک و صفحه اصلی

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/thumb/6/68/Valeo.svg/1280px-Valeo.svg.png

دیسک و صفحه اصلی والئو رانا

مشخصات دیسک و صفحه والئو رانا به شرح زیر میباشد.

وضعیت موجودی اصلی:     به تعداد نا محدود

وضعیت موجودی طرح اصل: به تعداد محدود

برند محصول:           والئو :: Valeo

کیفیت محصول:        اصل فرانسه

وضعیت محصول:        کد فنی ۸۲۶۲۱۲ با هولوگرام و تائید هرینگتون

قیمت محصول:

آشنایی با والئو:

والئو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات یدکی اتومبیل در فرانسه است.

شرکت والئو در سال ۱۹۲۳ با نام The Société Anonyme Française du Ferodo در سنت کوئین، حوالی پاریس تاسیس گشت. در سال‌های نخست اقدام به تولید لنت ترمز تحت لیسانس و نظارت شرکت فرودو انگلستان آغاز بکار کرد. بعد از آنکه مورد استقبال مشتریان قرار گرفتن و ایجاد تنوع در محصولات از سال ۱۹۶۰ اقدام به تولید سیستم‌های ترمز و در طی دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ تولیدات خود را در زمینه سیستم‌های حرارتی، الکتریکی و روشنایی گسترش داد. در ماه مه سال ۱۹۸۰ این شرکت نام خود را به والئو به معنی ” من هستم ” تغییر نام داد.

والئو یکی از معتبرترین مراکز تولید قطعات خودرو میباشد که دائما در تلاش برای بهبود کیفیت قطعات و افزایش رضایت مشتریان گام بر میدارد و طیف وسیعی از محصولات را برای مصرف کنندگان جهانی در دست تولید دارد. دیسک و صفحه کلاچ خودرو زانتیا ۱۸۰۰ نیز یکی از محصولات تولید شده در کارخانجات کشوره فرانسه است که با هولوگرام تائید هرینگتون ارائه میشود. دارندگان خودرو زانتیا مدل ۱۸۰۰ که نیاز به تعویض دیسک و صفحه خودرو خود را دارند میتوانند محصولات اصلی و با کیفیت بسیار بالای والئو را برای خودرو خود انتخاب نموده و از کیفیت و رضایت بیشتری در هنگام رانندگی با خودرو خود بهره مند شوند. برای تهیه دیسک و صفحه والئو خودرو زانتیا مدل ۱۸۰۰ ساخته شده توسط کارخانجات والئو در کشور فرانسه این محصول را با مناسبترین قیمت برای خودرو خود تامین نمایید.

اطلاعات بیشتر در مورد دیسک و صفحه والئو رانا :

وزن محصول: ۴٫۳۶ کیلوگرم

ابعاد محصول: ۶٫۱*۵٫۴*۲٫۴ سانتیمتر

شماره مدل محصول: ۸۲۱۳۳۳

قطر ۱: ۲۰۰ میلیمتر

قطر ۲: ۲۰۰ میلیمتر

تعداد دندانه: ۱۸

قابل استفاده برای خودروهای: زانتیا ۱۸۰۰ ، پژو ۴۰۵ تمامی مدل‌ها ، پژو پارس یا پرشیا و سمند

http://ghateh.com/img/cms/%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D9%86%D8%B1-2.jpgدیسک و صفحه کلاچ:

صفحه کلاچ سبب به حرکت درآمدن سایر قسمت‌های کلاچ می‌شود. صفحه کلاچ شامل رویه‌های اصطکاکی (لنت‌های صفحه کلاچ) است که به یک صفحه فولادی پرچ شده‌اند. صفحه فولادی، حرکت دورانی را توسط فنرهای پیچشی به صفحه داخلی منتقل می‌کند. صفحه داخلی با محور خروجی از موتور که محور ابتدایی دستگاه انتقال حرکت است، درگیر است. رویه‌های اصطکاکی بین دو عضو محرک یعنی چرخ طیار و صفحه فشار، در اثر نیروی وارده از فنرهای بین روپوش و صفحه فشار کاملا تحت فشار قرار می‌گیرد. در حال حاضر برترین برند صفحه کلاچ برای خودروهای پژو ۴۰۵ ، پژو پارس ، پژو پرشیا ، سمند ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ، زانتیا ۱۸۰۰ ، زانتیا ۲۰۰۰ و پراید صفحه کلاچ والئو اصل فرانسه با هلوگرام هرینگتون است. در زمان تهیه این محصول دقت کنید که انواع چینی یا ترک این محصول را دریافت ننمایید.

نحوه شناسایی دیسک و صفحه کلاچ والئو فرانسه:

دیسک و صفحه کلاچ والئو در کشورهای مختلفی تولید می‌شود که هرجند این محصولات تحت لیسانس و تکنولوژی فرانسه تولید می‌شوند اما نحوه مدیریت این شرکت‌ها در فرایند تولید تاثیرات مهمی بر روی کیفیت تولیداتشان دارد و در واقع می‌توان گفت فروش محصولات غیر فرانسوی تنها به دلیل عدم تواناییمصرف کنندگان دیسک و صفحه کلاچ والئو در شناسایی محصول فرانسوی رونق دارد که متاسفانه آسیب این عدم آشنایی را تنها مصرف کننده نهایی خواهد خورد و فروشندگان نیز تنها به سود خود فکر می‌کنند،  ما در این بخش قصد داریم یکی از راه‌های اصلی شناسایی دیسک و صفحه والئو فرانسه را از محصول دیسک و صفحه والئو سایر کشورها توضیح دهیم، به ادامه مطلب توجه نمائید:

هرینگتون یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه پخش قطعات خودرو در خاور میانه می‌باشد که در واقع مهمترین و اصلی‌ترین مرجع تامین دیسک و صفحه والئو فرانسه نیز می‌باشد، این شرکت بر روی محصولاتی که اقدام به پخش آن می‌نماید یک هلوگرام فوق امنیتی قرار داده است که شمایل آن بیضوی بوده و نام هرینگتون بر روی آن هک شده است، انواع مختلف دیسک و صفحه که وارد کشور می‌شود خارج از این کانال بوده و اصالت آن قابل تائید نیست، اما باز هم این راه به تنهایی برای شناسایی دیسک و صفحه والئو فرانسه کافی نیست اما شرطی لازم می‌باشد. باز هم بیان مینمائیم که این راه نیز تنها راه شناسایی اصلی از فرعی نبوده چرا که برخی از سودجویان اقدام به تولید هلوگرام هرینگتون نموده اند که البته این مورد را افراد خبره به خوبی تشخیص می‌دهند و یکی دیگر از راه‌های شناسایی اصلی از فرعی نیز نحوه پلمب محصول تولیدی هر کارخانه است که نحوه پلمب دیسک و صفحه تولید شده در کشور فرانسه با سایر کشورها کمی تفاوت دارد.

لازم به توضیح است که این راه‌ها شما را صد در صد در شناسایی دیسک و صفحه والئو اصل فرانسه کمک نخواهد نمود، چراکه این موارد را تنها افراد خبره و کسانی که دائما با این محصولات سر و کار دارند می‌توانند تشخیص دهند. شما این موارد را در نظر داشته باشید و تنها از افراد معتبر و مطمئن این محصول را خرید نمائید.

تصویر جعبه والئو رانا :

به جعبه این محصول دقت نمائید، هولوگرام هرینگتون را بر روی جعبه خواهید دید، این محصول را با ضمانت  و با قیمتی کمتر از بازار خرید نمائید.

دیسک و صفحه والئو زانتیا 1800
ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. آرش می گوید

    شما که اطلاع داری بگو لطفا

  2. پارسا می گوید

    باسلام واقعا اطلاعات مفیدی دادی دمت گرم مرد مومن توخودت هم سردرگمی نمیدونی صفحه کلاچ چی هست اومدی تشخیص اصلی وتقلبی رو بیان کنی البته مشتری بیسواد کم نیست که گول نوشته هات رو بخورن .صفحه کلاچ اصلی یه چیز بخصوص داره که بیان نکردی یا اطلاع داری وندادی یا نداری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.