بهترین روغن موتور آمریکایی برای افزایش طول عمر خودرو

0

«والوولاین» سری جدید به نام «بازیابی و حفاظت» را معرفی کرد

والوولاین اخیرا محصول تمام سنتتیک جدیدی معرفی کرده  است که وظایف نوینی را در روند روانکاری برعهده می‌گیرد. این محصول نشان‌دهنده یک جهش قابل‌توجه در فناوری روغن موتور است که می‌تواند تا ۱۰۰درصد رسوبات کشنده موتور را با استفاده متداوم از بین ببرد و اطمینان حاصل کند که موتور همچون روز اول فعالیت می‌کنند و در عین حال از آسیب‌های بعدی محافظت می‌کند.

Restore & Protect

محصولی که «بازیابی و محافظت» نام دارد با ارائه عملکرد و حفاظت از پیشرفته، پارادایم‌های روغن‌موتور معمولی را به چالش می‌کشد. تاریخچه والوولاین که ریشه در اعتماد و نوآوری بیش از ۱۵۰ سال دارد، این شرکت را به‌عنوان پیشگام در روانکارهای خودرو قرار داده و باعث می‌شود باور کنیم با محصول معمولی طرف نیستیم.

جمال معاشر، رئیس و مدیر عامل این کمپانی با ابراز هیجان از معرفی روانکار جدیدشان گفت: «این محصول برای قابلیت‌های روغن‌موتور تعریف دیگری ارائه می‌کند و تاثیر مثبت قابل‌توجهی بر مصرف‌کنندگان و مشتریان دارد. این محصول نشان‌دهنده تعهد ما به نوآوری در صنعت خودرو است.»

طراحی‌شده برای موتورهای بنزینی

محصول «Restore & Protect» که برای همه خودروهای موتور بنزینی از جدیدترین مدل‌ها تا خودروهای پرمصرف مناسب است، نتیجه سه سال توسعه فشرده است. این روغن به‌عنوان پیشرفته‌ترین روغن موتور والوولاین تا امروز است.

این محصول دارای دو فناوری اختصاصی والوولاین است؛ نخستین فناوری تمیزکردن فعال یا «Active Clean» که رسوبات را از بین می‌برد و عملکرد موتور را بازیابی می‌کند و در مرحله بعدی حفاظت مایع یا «Liqui-Shield» وارد عمل می‌شود که به طور فعال از تشکیل رسوب جلوگیری و در برابر آسیب‌های بعدی محافظت می‌کند.

محصول جدید «Restore & Protect» که از امسال (۲۰۲۴) در سطح بین‌المللی در دسترس است، برای مشتریانی تعویض در محل و از طریق شرکای تجاری والوولاین ، ازجمله تعویض روغنی‌های سریع، فروشندگان خودرو، خدمات خودرو/فروشگاه‌های تایر و سایر فروشگاه‌ها قابل‌دسترسی خواهد بود.

اطلاعات دقیق در مورد فناوری و در دسترس بودن محصول را می‌توان به صورت آنلاین در وب‌سایت این شرکت پیدا کرد.

والوولاین در سال ۱۸۶۶ تاسیس شده و یکی از پیشروترین شرکت‌ها در ارائه راهکارهای مرتبط با روانکاری خودرو و کاربردهای صنعتی است. این شرکت دارای تاریخچه‌ای غنی از نوآوری است، ازجمله معرفی اولین روغن موتور با برند اختصاصی در جهان.

والوولاین با حضور در بیش‌از ۱۴۰ کشور، راهکارهایی را برای انواع موتور و پیشرانه، ازجمله پیشرانه‌های الکتریکی، هیبرید و درون‌سوز ارائه می‌دهد. این شرکت همچنان متعهد به پرداختن به چالش‌های جهانی خودرو و صنعتی است که باعث شده خودروهایی پاک‌تر اما حساس‌تر نسبت به قبل را استفاده کنیم./اخبارخودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.