تصاویر جاسوسی جدید از اس یو وی برلیانس Brilliance V6 SUV

0

تصاویر جاسوسی جدید از اس یو وی برلیانس V6

تصاویر جاسوسی حاکی از آن است که شرکت چینی برلیانس در حال آماده سازی اس یو وی جدید V6 می‍باشد تا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی آن را به بازار چین عرضه کند.

به گزارش کارستان ؛ V6 در واقع یک اس یو وی متوسط بین مدل V5 فعلی و مدل V7 میباشد که در آینده وارد بازار خواهد شد.

خودروساز چینی خود را کاملا درگیر تولید اس یو وی نموده و در حال حاضر تولید تمام سدان ها و هاچ بک های خود را متوقف نموده است. اس یو وی تنها محصولی است که شما اکنون میتوانید از برلیانس خریداری کنید.


Brilliance V6 SUV

خوشبختانه یک دستگاه برلیانس V7 بدون پوشش استتار در سمت راست یکی از تصاویر مشخص است اما متاسفانه عکاس متوجه آن نشده و جزییات آن بطور واضح در تصاویر معلوم نیست. خودروی قرمز رنگ مشخص در تصاویر نیز یک دستگاه برلیانس V6 دیگر است.

Brilliance V6 SUV

دو پیشرانه با توان مناسب برای V6 در نظر گرفته شده است که عبارتند از پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو با قدرت ۱۷۵ اسب بخار. گیربکس های شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک قدرت تولید شده را به چرخ های جلو منتقل می‍کنند.

Brilliance V6 SUVBrilliance V6 SUV

پنجره عقب بزرگتر از چیزی است که در اکثر محصولات چینی شاهد آن هستیم. نشان بزرگ برلیانس بین دو چراغ عقب خودنمایی کرده و دو اگزوز در پایین سپر به چشم میخورد که البته ابعاد آن خیلی کوچکتر از فضایی است که برایش در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.