جواد آزادی سلطان رینگ اسپرت(vossen)در جهان + عکس

1

رینگ اسپرت vossen ،قیمت رینگ اسپرت vossen ،رینگ ووسن قیمت ،قیمت رینگ اسپرت ووسن ،قیمت رینگ های vossen ،رینگ ووسن ۱۶ ،رینگ ووسن سمند ،رینگ ووسن پراید

خوب است بدانید یکی از غول های صنعت رینگ دنیا را یک ایرانی تاسیس کرده است:
“فوسن ویلز” (Vossen Wheels )
جواد آزادی ” در سال ۲۰۰۶ فوسن ویلز را در کاتلربی در فلوریدا تاسیس کرده و همسرش کتایون آزادی را به عنوان قائم مقام خود در این شرکت منصوب کرده است. آزادی از ۲۵ سال قبل در کار تولید اجزای تیون خودرو بوده اما به طور تخصصی از هشت سال قبل وارد عرصه رینگ شده و اکنون یکی از نام آورترین رینگ سازان دنیاست. رینگ های فوسن تقریبا زیر گل گیرهای تمام برندهای معروف خودرو نشسته اند از جمله مازراتی، ب ام و، مرسدس بنز، آئودی، پورشه، لکسوس،جگوار، فورد و کادیلاک.


فوسِن نه تنها رینگ های اسپرت آلیاژی با طرح های بسیار جذاب و منحصربه فرد تولید می کند بلکه برای جلوه دادن به محصولات خود، خودروهایی که رینگهای فوسن را زیر گلگیر دارند، تیون می کند. اما محور این تیون، همچنان رینگ فوسن است که همچنان مثل نگین می درخشد. سایز رینگ های فوسن از ۱۹ تا ۲۲ و عرض آن ۸.۵ تا ۱۲.۵ اینچ است و تمام این رینگ ها با آپشن حسگر فشار باد تایر عرضه می شوند. رینگ های مقعر که دارای حاشیه و تورفتگی باشند از جمله محبوب ترین رینگ ها در بین علاقه مندان تیونینگ هستند و فوسن، سرآمد طراحی تولید این رینگ هاست.

https://www.carid.com/images/pages/custom-wheels/15-inch/gallery2/vossen-cvt-mersedes-amg.jpg

این شرکت در ۳۰ کشور دنیا شعبه دارد و علاوه بر گارانتی پنج ساله، تمام محصولاتش را مادام العمر وارانتی و پشتیبانی می کند. راز موفقیت فوسن، علاوه بر طراحی خلاقانه، استانداردهای بالای کنترل و تست محصول است. یکی از محصولات معروف فوسن، رینگ CVT است که در سایزهای ۹*۲۰و۹*۲۲ارایه شده و یک رینگ آلیاژی چهار تکه است که با چهار قالب تولید می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Mohamad javad bandehkhoda می گوید

    سلام.میخواستم ببینم چجوری وباچه شماره ای میتونم سفارش رینگ اسپرت بدم.مرسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.