اعلام شرایط فروش اقساطی هیوندای آزرا ۲۰۱۹ / تیر ۹۸

0

کرمان موتور عرضه‌کننده خودروهای هیوندای از فروش اقساطی خودرو آزرا خبر داد.

کرمان موتور قیمت نقدی این خودرو را ۹۱۵ میلیون تومان تعیین کرده است که با ۲ پیش‌پرداخت ۴۵۰ یا ۵۵۰ میلیون تومان این خودرو را به‌صورت اقساطی از شنبه به فروش می‌رساند

قیمت هیوندای آزرا 2018 مشخصات هیوندای آزرا 2018 شرایط فروش هیوندای آزرا فروش اقساطی هیوندای آزرا اخبار کرمان موتور
این شرکت همچنین تعداد اقساط بین ۱۲ تا ۲۴ ماه با پرداخت ۳ ماهه تعیین کرده است.
کرمان موتور همچنین زمان تحویل این خودرو را یک ماه اعلام  تأکید کرده است درازای هرماه تأخیر ۲.۵ درصد سود به خریداران پرداخت خواهد شد.

  آزرا 2018 در ایران  اخبار کرمان موتور  شرایط خرید هیوندای آزرا  شرایط فروش آزرا 2018  شرایط فروش محصولات کرمان موتور  شرایط فروش هیوندای آزرا  فروش اقساطی آزرا 2018  قیمت هیوندای آزرا 2018  مشخصات فنی آزرا 2018  قیمت هیوندای آزرا  قیمت گرانترین خودروها در ایران  فروش اقساطی هیوندای آزرا  فروش اقساطی خودروazera 2018

شرایط فروش نقدی هیوندای آزرا ۲۰۱۹ از سوی کرمان موتور اعلام شد.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی هیوندای آزرا ۲۰۱۹ را اعلام کرد. در این شرایط فروش قیمت نقدی این خودرو با احتساب هزینه های شماره گذاری و دیگر هزینه ها حدود ۹۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. زمان تحویل این خودرو نیز ۳۰ روز کاری است.

در زیر می توانید جداول شرایط فروش نقدی و اقساطی این خودرو را مشاهده کنید.

https://static3.eghtesadonline.com/servev2/QM2TBDNO06oz/b54EPYiYwLU,/02.jpg

https://static1.eghtesadonline.com/servev2/NgHfor4qLASh/b54EPYiYwLU,/03.jpg

مشخصات هیوندای آزرا ۲۰۱۸

نسل تازه ی هیوندای آزرا از لحاظ ظاهری تغییراتی دارد که کاملا حرکتی رو به جلو محسوب می شود. تغییر در جلو پنجره، چراغ ها، نمای جانبی، سقف، گلگیرهای عقب و چراغ های پشت خودرو همگی جلوه ای لوکس مآبانه تر به این پر آوازه داده است. طراحی داخلی کابین نیز تغییراتی داشته و این خودروی خوش ساخت را برای سرنشینانش باز هم خوشایند تر کرده است. همچنین در این مدل صدای کمتری از داخل خودرو خواهید شنید و بهبود در این مورد کاملا مشهود است.

مشخصات فنی هیوندای آزرا ۲۰۱۸

امکانات و آپشن هایی از هیوندای آزرا ۲۰۱۸ – گرنجور که معرفی شده اند کاملا این خودرو را برای طرفدارانش محبوب کرده است. عمده ترین آپشن های اضافه شده سیستم های کمکی هوشمندی همچون نمایش اطراف خودرو با ۴ دوربین، سیستم هشدار توجه راننده، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری، سیستم کمکی خروج از جاده، تشخیص نقاط کور راننده است. همچنین قرار است این خودرو با پیشرفت هایی قابل ملاحظه در بخش پیشرانه و شاسی خودرو شاهد باشیم. سیستم تعلیق هیوندای آزرا ۲۰۱۸ نیز تعادل این خودرو را در ناهمواری ها و پیچ ها ارتقاء چشمگیری خواهد داد.

شرایط فروش آزرای ۲۰۱۸:خردادذ ۹۷

خودرو آزرا
مدل ۲۰۱۸
قیمت مصوب ۳۷۹ میلیون تومان
تخفیف ۹ میلیون تومان
مراحل پرداخت ۲ مرحله ای
پیش پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان
سود مشارکت ۱۸%
سود انصراف ۱۵%
زمان تحویل خرداد ۹۷
آغاز ثبت نام ۹۶/۱۲/۱۵
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.