ابر خودروی مرسدس بنز AMG با تکنولوژی فرمول یک

0

ابر خودروی مرسدس بنز AMG با تکنولوژی فرمول یک

ابر خودروی مرسدس بنز AMG تأیید شد؛ پیشرانه هیبریدی با تکنولوژی فرمول یک

ابر خودروی مرسدس بنز AMG تأیید شد؛ پیشرانه هیبریدی با تکنولوژی فرمول یک

در حین جریان کنفرانس روز گذشته مرسدس بنز در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶، شایعه‌های پیرامون وجود ابر خودروی مرسدس بنز AMG با پیشرانه‌ی ۱٫۶ لیتری هیبریدی ۱۰۰۰ اسب بخاری و تکنولوژی فرمول یک تأیید شد.

در جریان امروز کنفرانس مرسدس در نمایشگاه پاریس، این گروه خبر از وجود یک ابر خودروی جدید برای این کمپانی داده است. از این خودرو فقط طرح‌های اسکچی ارائه شده که بسیار شبیه به همزادش استون مارتین AM-RB001 است، و قرار است از یک پیشرانه هیبریدی AMG به همراه تکنولوژی فرمول یک استفاده کند.

mercedes coference

توماس وبر یکی از اعضای تیم مرسدس دایملر، در جریان این کنفرانس اذعان کرد که:

شرکت ما در حال کار بر روی این طرح است و قصد ارائه‌ی مفهوم جدیدی از بازدهی و کارایی را در این زمینه دارد. ما از این که می‌خواهیم رسماً تصمیم تولید این محصول را اعلام کنیم، شگفت زده‌ایم. در این خودرو از یک سیستم هیبریدی با تکنولوژی فرمول یک استفاده شده است.

این خودرو تحت رهبری گروه AMG و با همکاری چند کمپانی ما تولید خواهد شد، تا بالاترین راندمان، همراه با بیشترین قدرت و عملکرد، و منحصر به فردترین جلوه‌ی بصری در خودروهای تولید شده توسط مرسدس بنز و AMG را ارائه کند.

aston martinاستون مارتین AM-RB001

با توجه به اخبار قبلی که از این خودرو منتشر شد، قرار است از همان موتور ۱٫۶ لیتری V6 توربوی خودروی W07 فرمول یک، که لویس همیلتون و نیکو رزبرگ راندند، استفاده کند.

قابل توجه‌ترین بخش در اخبار فاش شده‌ی قبلی از این شرکت، تولید قدرت دیوانه‌وار بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ اسب بخاری توسط این سیستم است، که ۱۰۰ تا ۲۰۰ اسب بخار آن توسط دو موتور برقی و مابقی آن توسط پیشرانه‌ی بنزینی تولید می‌شود.

mercedes amg hyper car

البته هنوز در این کنفرانس اطلاعات قدرتی این خودرو ارائه نشده، ولی به نظر می‌رسد این خودرو برای جشن ۵۰ سالگی این کمپانی در سال دیگر آماده شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.