افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
خانه » اخبار مهم » رانت دسترسی و اطلاعاتی مدیران گروه بهمن موقع فروش مزدا ۳
رانت دسترسی و اطلاعاتی مدیران گروه بهمن موقع فروش مزدا ۳

رانت دسترسی و اطلاعاتی مدیران گروه بهمن موقع فروش مزدا ۳

 توجیهات مدیران بهمن خودرو که مردم رو نفهم فرض میکنند!

جا دارد تا در اینگونه موارد به لحاظ جلوگیری از بروز هر گونه شبهه، فروش های اینترنتی توسط مراکز مورد وثوق مردم و با نظارت دستگاه های مسئول انجام شود تا امکان گزارش روند فروش به صورت کاملا شفاف به مردم فراهم شود.

در حالی شرکت بهمن موتور صبح امروز اقدام به پیش‌فروش اینترنتی تعدادی خودروی مزدا۳ FL کرد که طبق اعلام مخاطبان، سایت ثبت‌نام از دقایق ابتدایی فروش بسته شده است.فروش اینترنتی مزدا 3 گروه بهمن: داستان همیشگی بسته شدن سایت فروش در دقایق ابتدایی /چه کسانی واقعا می توانند ثبت نام کنند؟

در دوم مرداد ۱۳۹۷ بود که گروه بهمن طی اطلاعیه ای اعلام کرد، فروش اینترنتی خودروی مزدا ۳ در سوم مرداد ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. اما آن طور که مخاطبان اعلام کرده اند سایت از همان دقایق ابتدایی بسته شده و عده زیادی موفق به خرید نشده اند.

فروش اینترنتی مزدا 3 گروه بهمن: داستان همیشگی بسته شدن سایت فروش در دقایق ابتدایی /چه کسانی واقعا می توانند ثبت نام کنند؟

مسولان شرکت بهمن موتور این مشکل را متوجه تعداد زیاد مراجعه کنندگان دانسته و عنوان کرده اند که بالا بودن میزان مراجعات و تعداد محدود خودرو باعث شده تا سایت فروش در دقایق ابتدایی بسته شود.

یکی از مسئولان این شرکت به ایسنا گفته است : سیستم سایت به این صورت است که پس از ورود اولین سری متقاضیان به سایت برای ثبت‌نام، متقاضیان بعدی در صف می‌مانند تا ثبت‌نام متقاضیان اولیه انجام شود به همین دلیل به نظر رسید که سایت در دقایق ابتدایی ثبت‌نام بسته شده است.

فروش اینترنتی مزدا 3 گروه بهمن: داستان همیشگی بسته شدن سایت فروش در دقایق ابتدایی /چه کسانی واقعا می توانند ثبت نام کنند؟

وی اظهار کرد: در ثانیه اول باز شدن سایت، ۱۵۰ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند که حدود ۵۲ هزار نفر آنها در ثانیه اول موفق به ورود به سایت شده‌اند و به ترتیب اولویت ورود در صف ثبت‌نام قرار گرفته‌اند. این در حالی است که تعداد خودروهای در نظر گرفته برای فروش محدود و بسیار کمتر از تعداد مراجعان بوده است.

با توجه به تفاوت چشمگیر قیمت کارخانه و بازار طبیعی است که میزان مراجعات برای خرید بالا باشد اما جا دارد تا در اینگونه موارد به لحاظ جلوگیری از بروز هر گونه شبهه، فروش های اینترنتی توسط مراکز مورد وثوق مردم و با نظارت دستگاه های مسئول انجام شود تا امکان گزارش روند فروش به صورت کاملا شفاف به مردم فراهم شود.

عصر ایران

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است