سرویس های متفاوتی که خودرو در تابستان و زمستان به آن نیاز دارد چیست؟

0

ماشین شما بسته به فصل کمی تعمیر و نگهداری متفاوت نیاز دارد. به‌طورمعمول، شما می‌توانید نیازهای خدمات خود را تا دو بار در سال تقلیل دهید: تابستان و زمستان. شما برای تابستان در بهار آماده می‌شوید و برای زمستان در پاییز آماده می‌شوید. وظایفی که انجام می‌دهید به شما اطمینان می‌دهند که ماشین شما برای هوایی که احتمالاً در فصل آینده مشاهده خواهد کرد آماده است.

تعمیرات تخصصی بی ام و هزینه تعویض روغن بی ام و روغن موتور مناسب بی ام و بهترین تعویض روغنی تهران تعویض روغن موتور بی ام و X6 زمان تعویض شمع موتور مجله مکانیک دفترچه راهنمای بی ام و X5

سرویس‌های تابستان

هنگام آماده‌سازی سرویس خودروی خود برای آماده‌سازی تابستان، می‌خواهید روی سیستم‌هایی تمرکز کنید که به دلیل گرما و گردوغبار به‌شدت موردتقاضا قرار خواهند گرفت. شما باید مطمئن شوید که AC شما به‌درستی کار می‌کند. همچنین یک تکنسین به سیستم  خنک‌کننده  را بررسی کند. در تابستان همه‌چیز گرم می‌شود و سیستم خنک‌کننده شما باید در حالت عالی باشد تا بتواند خود را حفظ کند.

همچنین زمان مناسبی برای تعویض روغن است زیرا شما خدمات دیگری را نیز انجام خواهید داد. همچنین می‌توانید فیلترهای هوا را عوض کنید. آنها با تمام گردوغبار و سایر بقایای شناور در هوا یک تمرین بزرگ خواهند داشت. برای آماده شدن برای طوفان‌های تابستانی، باید برف‌پاک‌کن جدید نصب شود. شما همچنین باید ترمز و باتری را بررسی کنید.

سرویس های زمستان

می‌توانید بسیاری از کارهایی را که در آماده‌سازی تابستان انجام داده‌اید، همان‌طور که برای زمستان آماده می‌شوید، انجام دهید، مانند تعویض روغن و تعویض برف‌پاک‌کن و بررسی باتری و فیلترها. به خاطر داشته باشید که باتری ضعیف در دمای سردتر راحت‌تر خراب می‌شود، بنابراین از قدرت آن اطمینان حاصل کنید. فیلترها ممکن است پس از گذراندن ماه‌های تابستان آماده تغییر باشند. برای اطمینان از کارکرد صحیح بخاری شما باید یک‌بار در سال آن را سرویس کنید. اگر از لاستیک‌های برفی استفاده می‌کنید، باید آنها را نصب کنید. در آخر، یک بررسی از سیستم اگزوز انجام دهید. شما باید قبل از شروع هوای سرد، نشتی را برطرف کنید.

آماده‌سازی اتومبیل خود برای هوای سختی که در تابستان و زمستان مشاهده می‌شود کاملاً هوشمندانه است. علاوه بر این، اگر اطمینان حاصل کنید که سالی دو بار اتومبیل خود سرویس می‌کنید، همگام شدن باکارهای تعمیر و نگهداری منظم، مانند تعویض روغن، بسیار راحت‌تر است. هر فصل به دلیل تفاوت در دما و شرایط آب و هوایی نیاز به توجه متفاوتی دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که می‌دانید در چه زمانی از سال چه خدمات نگهداری را انجام دهید هوشمندانه است.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.