فراری 458 ایتالیا در لباس پلیس +عکس

0

تقریباً همه می‌دانند که یکی از راه‌های پول خرج کردن تبهکاران بزرگ، خرید خودروهای مجلل و قدرتمند است؛ اما وقتی شرایط تغییر کند، تکلیف خودروهایی که توقیف می‌شوند، چیست؟

پلیس چک مجبور شده برای سفارشی‌سازی فراری فوق چیزی حدود 14 هزار دلار روی این خودرو هزینه کند. پلیس جمهوری چک ایده‌ای را برای یکی از همین خودروها (فراری 458)، اجرا کرده است. آنها به جای از بین بردن این ابرخودروی ایتالیایی درست مانند کاری که دولت فیلیپین با خودروهای قاچاق توقیف‌شده می‌کند، آن را به یک گزینه مفیدتر تبدیل کرده‌اند؛ خودروی پلیس.

با اعلام رسمی پلیس جمهوری چک، حالا فراری 458 ایتالیا در لباس پلیس کار جدید خود در این کشور اروپایی آغاز کرده است. این خودروی سریع، قدرتمند و البته گران‌قیمت فقط توسط افسران آموزش‌دیده پلیس رانده خواهد شد.

این خودرو که از سوی علاقه‌مندان به فراری با کد Type F142 شناخته می‌شود، به مقابله با تهاجمی‌ترین رانندگان اتوبان‌های چک، هنگان تعقیب وسایل‌نقلیه دزدیده شده و یا در هنگام نظارت در مکان‌هایی که گزارش گردهمایی‌های تیونینگ گزارش شده، حضور پیدا می‌کند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، پلیس مجبور شده برای سفارشی‌سازی فراری فوق چیزی حدود 14 هزار دلار روی این خودرو هزینه کند. این خود به اندازه یک اشکودا Scala است. بد نیست بدانید خودروی فوق در زمان توقیف تقریباً 2000 کیلومتر پیمایش داشت.

تغییرات در این خودرو با رنگ بدنه شروع می‌شود. فراری 458 ایتالیا که همواره آن را با رنگ قرمز خاص می‌شناسند، اکنون با طراحی گرافیکی ویژه پلیس رنگ‌آمیزی شده است. سیستم دوربین ویژه، یک رادیوی ارتباطی، یک چراغ هشدار و یک نمایشگر مخصوص اطلاعات افسران پلیس نیز روی آن تعبیه شده است.

پلیس چک ادعا می‌کند که فراری 458 ایتالیا باارزش‌ترین و کم‌یاب‌ترین وسیله‌نقلیه‌ای نیست که آنها توقیف کرده‌اند. در سال 2021 دولت این کشور تقریباً 900 خودروی را توقیف کرد که اکثر آنها به نفع دولت فروخته شد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.