اجرت و هزینه تعمیرات تمام قسمت های خودرو ساینا ،کوییک و ریو 1403
هزینه تعمیر کامل موتور ساینا سال ۱۴۰3 ،اجرت مکانیکی 1401 ،تعمیر موتور پراید روغن سوزی ،اجرت تعویض واتر پمپ ریو ،اجرت تراشکاری موتور کوییک ،هزینه تعمیر اساسی موتور کوییک با لوازم ،هزینه تعمیر گیربکس کوییک 1403 ،اجرت تعویض آفتامات دینام ساینا
در این لیست می توانید از اجرت خدماتی مکانیکی و جلوبندی خودرو ساینا دنده ای و اتومات ،کوییک و ریو درسال 1403 اطلاع بیابید.
(قیمت ها به ریال است)
کوییک دنده ای | ساینا اتوماتیک | ساینا دنده ای | ریو اتوماتیک | ریو دنده ای | شرح خدمات | ردیف |
56,000,000 | 62,000,000 | 56,000,000 | 79,000,000 | 73,000,000 | تعمیر کامل موتور | 1 |
45,000,000 | 45,000,000 | 39,000,000 | 53,000,000 | 50,000,000 | تعمیر نیم موتور (سرسیلندر و کارتل) | 2 |
25,000,000 | 28,000,000 | 25,000,000 | 31,000,000 | 28,000,000 | پیاده و سوار کردن موتور و جهت شاسی کشی | 3 |
22,000,000 | 23,000,000 | 22,000,000 | 28,000,000 | 28,000,000 | تعمیر کامل سرسیلندر | 4 |
6,600,000 | 8,400,000 | 6,600,000 | 11,700,000 | 9,900,000 | تعویض اورینگ منیفولد هوا | 5 |
7,800,000 | 7,800,000 | 7,800,000 | 9,200,000 | 9,200,000 | تعویض واشر منیفولد دود | 6 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض واشر گلویی اگزوز | 7 |
6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ | 8 |
22,900,000 | 19,700,000 | 19,700,000 | 29,500,000 | 29,500,000 | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ | 9 |
9,900,000 | 0 | 8,400,000 | 8,400,000 | 8,400,000 | تعویض واشر کارتل و توری | 10 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض فشنگی روغن | 11 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | تعویض شلنگ های بخار روغن | 12 |
4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | تعویض واشر درب سوپاپ | 13 |
8,400,000 | 8,400,000 | 8,400,000 | 12,500,000 | 12,500,000 | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | 14 |
7,500,000 | 7,500,000 | 7,500,000 | 8,900,000 | 8,900,000 | تعویض تسمه تایمینگ | 15 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض تسمه دینام | 16 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | تعویض تسمه کولر | 17 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | باز و بستن تسمه دینام و هیدرولیک | 18 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 0 | 0 | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | 19 |
8,000,000 | 8,000,000 | 8,000,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | تعویض کاتالیست | 20 |
کوییک دنده ای | ساینا اتوماتیک | ساینا دنده ای | ریو اتوماتیک | ریو دنده ای | شرح خدمات | ردیف |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | 21 |
4,800,000 | 4,800,000 | 4,800,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | 22 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | تعویض ترموستات | 23 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض رادیاتور آب | 24 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض منبع انبساط | 25 |
1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | هواگیری و ریختن ضدیخ | 26 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | تعویض شیلنگ باالی رادیاتور | 27 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | 28 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | 29 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض شیلنگ بخاری بلند | 30 |
0 | 0 | 0 | 6,600,000 | 0 | تعویض لوله های فرعی زیر اگزوز | 31 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض فشنگی آب | 32 |
5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | باز و بست رام زیر موتور جلو و عقب | 33 |
توافقی | توافقی | توافقی | توافقی | توافقی | تعویض باک بنزین | 34 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض پمپ بنزین | 35 |
1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض فیلتر بنزین | 36 |
4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض لوله آهنی رفت بنزین | 37 |
4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض لوله آهنی برگشت بنزین | 38 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | تعویض منبع کنیستر | 39 |
23,800,000 | 70,000,000 | 23,800,000 | 55,700,000 | 21,800,000 | تعمیر کامل گیربکس | 40 |
کوییک دنده ای | ساینا اتوماتیک | ساینا دنده ای | ریو اتوماتیک | ریو دنده ای | شرح خدمات | ردیف |
11,000,000 | 0 | 11,000,000 | 0 | 16,500,000 | تعویض کیت کالچ | 41 |
2,100,000 | 0 | 2,100,000 | 0 | 3,000,000 | تعویض سیم کالچ | 42 |
1,500,000 | 0 | 1,500,000 | 0 | 1,500,000 | تعویض بوش های دوشاخه کالچ | 43 |
5,100,000 | 0 | 5,100,000 | 0 | 5,900,000 | تعویض لیور دنده داخل اتاق | 44 |
2,400,000 | 0 | 2,400,000 | 0 | 2,400,000 | تعویض بوش لیور | 45 |
0 | 0 | 0 | 0 | 19,700,000 | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | 46 |
0 | 0 | 0 | 0 | 2,800,000 | تعویض سنسور کیلومتر | 47 |
11,400,000 | 0 | 11,400,000 | 0 | 17,200,000 | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | 48 |
4,100,000 | 5,100,000 | 4,100,000 | 5,100,000 | 4,100,000 | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | 49 |
4,100,000 | 4,100,000 | 4,100,000 | 4,100,000 | 4,100,000 | باز و بست پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | 50 |
5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | 51 |
5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | 52 |
5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | 53 |
4,000,000 | 4,000,000 | 4,000,000 | 4,000,000 | 4,000,000 | تعویض رام زیر گیربکس | 54 |
4,300,000 | 4,300,000 | 4,300,000 | 4,300,000 | 4,300,000 | تعویض کمک های جلو هر عدد | 55 |
5,600,000 | 5,600,000 | 5,600,000 | 5,600,000 | 5,600,000 | باز و بستن طبق دو طرف | 56 |
2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 | 2,600,000 | تعویض میل موج گیر جلو هر طرف | 57 |
3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | تعویض قرقری فرمان هر طرف | 58 |
2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | تعویض سیبک فرمان هر طرف | 59 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض الستیک های چاکدار موج گیر یا بوش میل تعادل | 60 |
کوییک دنده ای | ساینا اتوماتیک | ساینا دنده ای | ریو اتوماتیک | ریو دنده ای | شرح خدمات | ردیف |
4,000,000 | 4,000,000 | 4,000,000 | 4,000,000 | 4,000,000 | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست دو طرف | 61 |
14,200,000 | 14,200,000 | 14,200,000 | 14,200,000 | 14,200,000 | ABSتعویض کامل اکسل | 62 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | میزان فرمان دستی | 63 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | میزان فرمان با دستگاه | 64 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض کمک عقب هر طرف | 65 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | 66 |
5,400,000 | 5,400,000 | 5,400,000 | 5,400,000 | 5,400,000 | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب دو طرف | 67 |
14,200,000 | 14,200,000 | 14,200,000 | 14,200,000 | 14,200,000 | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | 68 |
5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 5,700,000 | 5,700,000 | تعویض پمپ هیدرولیک | 69 |
5,700,000 | 5,700,000 | 5,700,000 | 9,200,000 | 9,200,000 | تعمیر پمپ هیدرولیک | 70 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض منبع هیدرولیک | 71 |
7,300,000 | 7,300,000 | 7,300,000 | 7,300,000 | 7,300,000 | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | 72 |
5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | 73 |
6,300,000 | 6,300,000 | 6,300,000 | 6,300,000 | 6,300,000 | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | 74 |
3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | تعویض گردگیر فرمان چپ | 75 |
3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | تعویض گردگیر فرمان راست | 76 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تنظیم غربیلک فرمان | 77 |
9,500,000 | 9,500,000 | 9,500,000 | 9,500,000 | 9,500,000 | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | 78 |
9,200,000 | 7,500,000 | 5,700,000 | 7,500,000 | 5,700,000 | تعویض لوله های هیدرولیک | 79 |
8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | تعویض چهارشاخه فرمان | 80 |
کوییک دنده ای | ساینا اتوماتیک | ساینا دنده ای | ریو اتوماتیک | ریو دنده ای | شرح خدمات | ردیف |
8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | 8,300,000 | باز و بستن تلسکوپی فرمان | 81 |
11,700,000 | 11,700,000 | 11,700,000 | 11,700,000 | 11,700,000 | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | 82 |
5,900,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | 7,500,000 | 7,500,000 | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | 83 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | 84 |
5,100,000 | 5,100,000 | 5,100,000 | 6,600,000 | 5,100,000 | تعویض ترمینال ترمز | 85 |
4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 5,100,000 | 4,800,000 | تعویض پمپ ترمز | 86 |
3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | تعویض کالیپر چرخ جلو | 87 |
4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | 88 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض شلنگ ترمز جلو | 89 |
1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | تعویض لنت جلو دو طرف | 90 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | بازدید لنت چهار چرخ و رگالژ ترمز دستی | 91 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 0 | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | 92 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | 93 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | 94 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | تعویض لوله ترمز عقب | 95 |
4,500,000 | 4,500,000 | 4,500,000 | 4,500,000 | 4,500,000 | تعویض لنت عقب کاسه ای و تعویض بلبرینگ دو طرف | 97 |
6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | تعویض سیم ترمز دستی بلند | 98 |
4,800,000 | 4,800,000 | 4,800,000 | 4,500,000 | 4,500,000 | تعویض تفنگی ترمز دستی | 99 |
اجرت تعمیرات تمام قسمت های خودرو پراید ،پراید دوگانه سوز ،پراید یورو 4 ،تیبا بنزینی و تیبا دوگانه سوز در سال 1402
قیمت ها به ریال هست.
اجرت خدماتی مکانیکی و تعمیرات کوییک دنده ای – مهر 1401
(قیمت ها به ریال است)
ردیف | شرح خدمات | کوییک دنده ای |
---|---|---|
1 | تعمیر کامل موتور | 15000000 |
2 | تعمیر نیم موتور (سرسیلندر و کارتل) | 12000000 |
3 | پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی | 6000000 |
4 | تعمیر کامل سرسیلندر | 6000000 |
5 | تعویض اورینگ منیفولد هوا | 1500000 |
6 | تعویض واشر منیفولد دود | 2000000 |
7 | تعویض واشر گلویی اگزوز | 800000 |
8 | تعویض دنده میل سوپاپ CVVT | 0 |
9 | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ (درجا) | 6000000 |
10 | تعویض اورینگ های پایه فیلتر | 0 |
11 | تعویض فشنگی روغن | 500000 |
12 | تعویض شلنگ های بخار روغن | 0 |
13 | باز و بست دریچه گاز و تعویض واشر درب سوپاپ | 1200000 |
14 | فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ | 0 |
15 | سرویس یا تعویض شیر OCV | 0 |
16 | باز و بست اویل ماژول | 0 |
17 | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | 2500000 |
18 | تعویض هوزینگ واتر پمپ | 800000 |
19 | تعویض تسمه تایمینگ | 2000000 |
20 | تعویض تسمه دینام و هیدرولیک | 500000 |
21 | تعویض تسمه کولر | 600000 |
22 | باز و بستن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | 1400000 |
23 | تعویض تسمه سفت کن | 800000 |
24 | تعویض کاتالیست | 2200000 |
25 | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | 400000 |
26 | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | 1200000 |
27 | تعویض هوزینگ ترموستات | 0 |
28 | تعویض ترموستات | 600000 |
29 | تعویض رادیاتور آب | 500000 |
30 | تعویض منبع انبساط | 400000 |
31 | هواگیری و ریختن ضدیخ | 300000 |
32 | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | 0 |
33 | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | 0 |
34 | تعویض شیلنگ پلیمری | 0 |
35 | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | 400000 |
36 | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | 500000 |
37 | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | 800000 |
38 | تعویض شیلنگ بخاری بلند | 800000 |
39 | تعویض سه راهی آب پشت موتور | 0 |
40 | تعویض فشنگی آب | 350000 |
تعویض پایه دسته موتور جلو | 0 | |
42 | تعویض دسته موتور بالا | 1500000 |
43 | تعویض دسته موتور چپ ( زیر باتری ) | 0 |
44 | تعویض دسته موتور پایین درجا | 0 |
45 | تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس | 0 |
46 | تعویض باک بنزین | توافقی |
47 | تعویض پمپ بنزین | 1000000 |
48 | تعویض فیلتر بنزین | 350000 |
49 | تعویض شلنگ رفت بنزین | 1200000 |
50 | تعویض شلنگ برگشت بنزین | 1200000 |
تعویض منبع کنیستر | 200000 | |
52 | تعمیر کامل گیربکس | 22100000 |
53 | تعویض کیت کلاچ | 0 |
54 | تعویض سیم کلاچ | 0 |
55 | تعویض کائوچویی پدال کلاچ | 0 |
56 | تعویض بوش های دوشاخه کلاچ | 0 |
57 | تعویض قیفی گیربکس | 0 |
58 | تعویض لیور دسته دنده | 0 |
59 | تعویض لیور دنده روی رام | 0 |
60 | تعویض ماهک دنده هر عدد | |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | 0 | |
62 | تعویض سنسور کیلومتر | 0 |
63 | تعمیر پمپ کلاچ پائین | 0 |
64 | تعمیر پمپ کلاچ بالا | 0 |
65 | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | 0 |
66 | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | 2000000 |
67 | باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس | 0 |
68 | باز و بست پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | 1200000 |
69 | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | 1500000 |
70 | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | 1500000 |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | 1500000 | |
72 | تعویض رام زیر موتور | 1200000 |
73 | تعویض کمک های جلو هر عدد | 800000 |
74 | باز و بستن طبق دو طرف | 1400000 |
75 | تعویض موج گیر جلو هر طرف | 500000 |
76 | تعویض قرقری فرمان هر طرف | 800000 |
77 | تعویض سیبک فرمان هر طرف | 500000 |
78 | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | 0 |
79 | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر یا بوش میل تعادل | 700000 |
80 | میزان فرمان | 300000 |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | 1200000 | |
82 | تعمیر کامل اکسل | 3500000 |
83 | تنظیم ارتفاع عقب | 0 |
84 | تعویض کمک عقب دو طرف | 800000 |
85 | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | 1000000 |
86 | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب | 1200000 |
87 | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | 3000000 |
88 | تعویض پمپ هیدرولیک | 1300000 |
89 | تعمیر پمپ هیدرولیک | 2000000 |
90 | تعویض منبع هیدرولیک | 500000 |
91 | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | 1500000 |
92 | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | 1400000 |
93 | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | 1200000 |
94 | تعویض پایه دینام | 0 |
95 | تعویض گردگیر فرمان چپ | 700000 |
96 | تعویض گردگیر فرمان راست | 700000 |
97 | تعویض کمک فرمان | 0 |
98 | تعویض لوله های کمک فرمان | 0 |
99 | تعویض چهارشاخه فرمان | 1500000 |
100 | باز و بستن تلسکوپی فرمان | 1500000 |
شست و شوی سیستم هیدرولیک | 0 | |
102 | تعویض فشنگی هیدرولیک | 0 |
103 | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | 1500000 |
104 | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | 1500000 |
105 | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | 500000 |
106 | تعویض ترمینال ترمز | 1500000 |
107 | تعویض پمپ ترمز | 1200000 |
108 | تعویض کالیپر چرخ جلو | 1000000 |
109 | تعویض دیسک چرخ جلو | 800000 |
110 | تعویض شلنگ ترمز جلو | 700000 |
تعویض لنت جلو دو طرف | 300000 | |
112 | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | 1000000 |
113 | تعویض سنسور ABS چرخ عقب | 600000 |
114 | تعویض کالیپر چرخ عقب | 0 |
115 | تعویض دیسک چرخ عقب | 0 |
116 | تعویض کاسه چرخ عقب | 800000 |
117 | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب | 800000 |
118 | تعویض شلنگ ترمز عقب | 700000 |
119 | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | 0 |
120 | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | 1000000 |
121 | تعویض سیم ترمز دستی راست | 0 |
122 | تعویض سیم ترمز دستی چپ | 0 |
123 | تعویض سیم ترمز دستی | 1500000 |
124 | تعویض تفنگی ترمز دستی | 1500000 |
شماره تلفن های رسیدگی به شکایات
سازمان بازرگانی استان تهران : ۱۲۴
اتاق اصناف تهران : ۸۵۵۴۳۲۰۱ و ۸۵۵۴۳۲۰۰
اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران : ۷۷۵۳۱۶۱۴
کارستان
داداش انگار توباغ نیستی،خداپدرتوبیامرزه. ۵ الی ۶ برابره این مبلغی ک نوشتی ب واقعیت نزدیکتره.من ریو دارم روغن سوزی افتاده.بردم نشون دادم مکانیک منصف و کاربلد ک همه قبولش دارن،گفته توبهترین شرایط ک زیادوقتشونگیره سریع جمش کنه فقط ۱۳تومن اجرت خودش +حدودا ۱۵تومنم قطعات میخواد.
میاید این مطلبو میزارید ک باواقعیت خیلی فرقشه.بعد ذهنیت کسی ک مطلبومیخونه خراب میکنید فکرمیکنه حق باشماست و همه مکانیک ها دارن کلاه میزارن سرش.چون شما مبلغو پایینی نوشتی و همه ادما ذاتاً منفعت طلب هستن میان قیمت شمارو قبول میکنن.اینارو گفتم چون چندبار باچشمم دیدم درگیریه مشتری با مکانیک رو.
این قیمت ها برای اتحادیه است .
واسه تعمیر کامل پراید ۳۰ میلیون خواستن ازم مگه با این قیمت مکانیکی پیدا میشه؟؟
مسخره. این قیمتا چیه😂
مگه مکانیکی؟؟😁
کی این نرخ نامه رو داده من دهنشو سرویس کنم.آخه بگو تو که حالیت نمیشه چرا نرخ الکی میدی.تعمیر موتور کامل ۱۵۰۰.تعمیر گیربکس ۲۲۱۰؟؟؟؟
نکنه مکانیکی؟؟