مشکلات حذف سنسور اکسیژن اول و دوم ؟

1

آشنایی با کارایی و سنسور اکسیژن

  • سنسور اکسیژن اول

سنسور اکسیژن یا سنسور لامبدا (lambda sensor) یک قطعه الکترونیکی است که نسبت اکسیژن موجود در مایع یا گاز را اندازه گیری می کند.

  • سنسور اکسیژن دوم

این سنسور هم مثل سنسور اکسیژن اول هست. کارایی آن فقط عملکرد مبدل کاتالیستی را گزاش می دهد.
با این تفاوت بازه ی کاری ان نسبت به سنسور اول کمی بالاتر هست.

حذف سنسور اکسیژن اول و دوم

تعمیر سنسور اکسیژن پراید تعویض سنسور اکسیژن پژو 206 بررسی سنسور اکسیژن ایراد سنسور اکسیژن قیمت سنسور اکسیژن آموزش مکانیک خودرو تعمیر خودرو مکانیک پراید علت بالا رفتن مصرف سوخت پراید

حذف سنسور اول را ما به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

زبرا مصرف به شدت بالا رفته و آلایندگی زیاد خواهد شد.

سنسور اکسیژن دوم با توجه به سخت گیرانه شدن ضوابط و قوانین محیط زیست که لزوم استفاده از منبع کاتالیزور را در اگزوز اجباری نموده نقش بسزایی دارد. و به صورت کلی کاتالیزور گاز های خطرناک تولبد شده در موتور را تبدیل به گاز های بی خطر محیط زیستی می کند.

سنسور اکسیژن دوم بعد از کاتالیز نصب می شود که کاتالیز ماشین را مورد بررسی قرار می دهد که وظیفه را خوب انجام داده است یا نه.

دانستنی های فنی خودرو هزینه تعویض کاتالیزور پژو 206 زمان تعویض کاتالیزور تعویض کاتالیزور 206 قیمت کاتالیست سمند تعمیر و نگهداری خودرو هزینه نگهداری پژو 206 قیمت کاتالیزور پراید قیمت کاتالیزور سمند راههای تشخیص خرابی کاتالیزور کاتالیزور چیست وظیفه کاتالیزور ماشین
متاسفانه به دلیل عدم کیفیت مناسب بنزین ها. کاتالیزور ماشین یا زود خراب می شود. یا نمیتواند تصفیه لازم را بخوبی انجام دهد و با خطای کاتالیز مواجه می شوید.

با این اوصاف تعمیرکاران ابتدا به دلیل عدم وجود بنزین با کیفیت یورو چهار و هزینه بالای سنسور اکسیژن ها بهترین کار ممکن حذف سنسور اکسیژن دوم و تبدیل خودرو به یورو دو این مشکل را حل می کنند. و این حذف کارایی موتور را بهبود می بخشد

در خلاصه این مطلب خدمت شما عرض کنم با وجود فایل های حذف سنسور اکسیژن اول در سایت ما به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم سنسور اول را حذف کنید زیرا به دلیل افزایش مصرف و افزایش آلایندگی در آزمون معاینه فنی هم نمی توان نتیجه ی مطلوب را گرفت.

در صورت حذف سنسور اول توصیه ما به شما این است که سنسور دوم را حذف و جایه سنسور ها را تعویض کنیم البته این حالت زمانی ممکن است که سنسور دوم شما سالم باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. تقی جکسون آرماندو مارادونا می گوید

    من ماشینم یه سنسور اُسکیجِن داره.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.