بیوگرافی کامل حامد کمیلی و همسرش + عکس

0

حامد کمیلی متولد 14 تیر 1361 در اصفهان، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم کامپیوتر و لیسانس و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی می باشد تئاتر را نزد بزرگان این عرصه یاد گرفت و حالا در تلویزیون و سینما می درخشد.

بازیگری از 14 سالگی در سال 1375 وقتی 14 ساله بود با نوشتن فیلمنامه ای به یک دفتر سینمایی در اصفهان رفت که آنجا فریدون خسروی برای بازی در فیلم خط از او دعوت به بازی کرد. بعد از اولین تجربه در کلاس های بازیگری فریدون خسروی و گلاب آدینه حاضر شد.

کم کم کارش را با تئاتر شروع کرد سپس در دانشگاه سوره مدتی در کلاس های مرحوم حمید سمندریان و قطب الدین صادقی بصورت آزاد بازیگری را فراگرفت.

 بیوگرافی حامد کمیلی  همسر حامد کمیلی  فیلم های حامد کمیلی  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  دستمزد بازیگران  بیوگرافی بازیگران  عکس جدید بازیگران  مصاحبه با بازیگران  همسر تینا آخوندتبار  بیوگرافی تینا آخوندتبار

ورود به تلویزیون

اولین بار در سال 1385 وقتی 24 ساله بود با سریال پرواز در حباب وارد تلویزیون شد، یک سال بعد سال 86 در سریال به دنیا بگویید بایستد بازی درخشانی از خود نشان داد.

شهرت با نقش شیطان

بازی بیاد ماندنی اش در سریال مناسبتی اغما در ماه رمضان 86 با نقش الیاس کنار بازیگرانی چون امین تارخ و نفیسه روشن او را به اوج شهرت رساند.

کمیلی از سال 87 نیز با فیلم تردید وارد عرصه سینمایی شد در اوج شهرت اش انتشار یکی عکس دسته جمعی و ژست خیلی صمیمی حامد کمیلی و تینا آخوند تبار این دو را به حاشیه جنجالی کشانداین هجمه ها به حدی بود که این دو اعلام کردند محرم شدند و قرار است بزودی ازدواج کنند، خبری که با گذشت زمان به باد فراموشی سپرده.

 بیوگرافی حامد کمیلی همسر حامد کمیلی فیلم های حامد کمیلی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران دستمزد بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مصاحبه با بازیگران همسر تینا آخوندتبار بیوگرافی تینا آخوندتبار

عکس جنجالی حامد کمیلی با همسرش تینا آخوندتبار

حامد کمیلی اهل مطالعه است و به آینده اش امیدوار می باشد. اطرافیانش از حامد کمیلی به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می کنند.حامد کمیلی در زمینه ی روانشناسی مطالعات زیادی دارد. حامد کمیلی پیانو وتار می نوازد. بسکتبال هم بازی می کند.
از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه‌مند است.

از بازیگران خارجی آل پاچینو شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد. حامد کمیلی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تاثیر فراوانی داشته و امید وار است که بتواند با توجه با تاثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد. بازی او در فیلم «پایان​نامه» که در آنچه که برخی آن را تحریف وقایع انتخابات ۱۳۸۸ می نامند، مورد انتقاد طیفی از جامعه​ی ایرانی قرار گرفت.

بیوگرافی حامد کمیلی همسر حامد کمیلی فیلم های حامد کمیلی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران دستمزد بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران مصاحبه با بازیگران همسر تینا آخوندتبار بیوگرافی تینا آخوندتبار

سریال‌های حامد کمیلی:
– نفس گرم، محمدمهدی عسگرپور، ۱۳۹۴
– پرده نشین، بهروز شعیبی ۱۳۹۳
– پروانه، جلیل سامان ۱۳۹۲
– پیامک از دیار باقی ، سیروس مقدم، ۱۳۸۶
– خانه شش در ، ۱۳۸۶
– نقش جهان ، ۱۳۸۶
– ملک دل ، محمد درمنش، ۱۳۸۶
– خط شکن ، مسعود تکاور، ۱۳۸۶
– اغما، سیروس مقدم ۱۳۸۶
– به دنیا بگویید بایستد، محمدرضا آهنج ۱۳۸۵
– پرواز در حباب ، سیروس مقدم، ۱۳۸۵

فیلم‌های تلویزیونی حامد کمیلی
– گوشه نشینان، سیروس مقدم ۱۳۸۵
– عبور از شب، مهدی کرم پور ۱۳۸۶
– حرف ربط ، فریدون خسروی ۱۳۸۶
– بگو که رویا نیست ، مهدی گلستانه ۱۳۸۷
– فراری ، سعید عالم‌زاده ۱۳۸۸
– طلاق به سبک ایرانی ، فرید کلهر ۱۳۸۸
– وقتی نبودم ، داریوش یاری1388

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.