افتتاح پروژه شهرک خودرو اراک در بهار 1402

0

میرنظامی با اشاره به افتتاح پروژه های شهری اراک در بهار 1402 گفت: در بعضی از پروژه ها از جمله مجتمع آفتاب و شهرک خودرو با معضلات و گره هایی مواجه هستیم که توقع داریم شهرداری با سرعت بیشتری این مسائل را حل کند.

اخبار اراک استاندار اراک بهترین تعمیرگاه اراک آدرس شهرک خودرو اراک آدرس تعمیرگاه های اراک اخبار استان مرکزی اخبار خودرو

میرنظامی، رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به افتتاح پروژه های شهری اراک در بهار 1402 گفت: در بعضی از پروژه ها از جمله مجتمع آفتاب و شهرک خودرو با معضلات و گره هایی مواجه هستیم که توقع داریم شهرداری با سرعت بیشتری این مسائل را حل کند.

میرنظامی، با بیان اینکه  بودجه شهرداری اراک در سال 1402، سه هزار و دویست میلیارد تومان است، گفت: در فصل بهار امسال تعدادی از پروژه های شهرداری این کلان شهر افتتاح می شود که از جمله آن ها می توان به ساختمان بلک باکس، بازارچه های میوه و تره بار و مواد پروتئینی و پروژه میدان امام حسین(ع) اشاره کرد.

سیدوحید میرنظامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) اراک از جدول زمانی خود جلوتر است و امیدواریم بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد قرارداد به مرحله بهره برداری برسانیم و سال جاری شاهد افتتاح آن باشیم.

وی افزود: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اراک بالغ بر ۳,۲۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری این مبلغ را در متمم ها به بالای چهار هزار میلیارد تومان برسانیم.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در فصل بهار امسال تعدادی از پروژه های شهرداری این کلان شهر افتتاح می شود که از جمله آن ها می توان به ساختمان بلک باکس، بازارچه های میوه و تره بار و مواد پروتئینی و پروژه میدان امام حسین (ع) اشاره کرد.

وی گفت: در بعضی از پروژه ها از جمله مجتمع آفتاب و شهرک خودرو با معضلات و گره هایی مواجه هستیم که توقع داریم شهرداری با سرعت بیشتری این مسائل را حل کند.

شهرک خودرو قرار است محل اجتماع واحدهای صنفی مرتبط با خودرو همچون تعمیرات خودرو، صاف کاری، نقاشی، باتری‌سازی و واحدهای وابسته باشد. کار ساخت این شهرک از 12 خردادماه 1392 در زمینی به وسعت 21.5 هکتار در کمربندی شمالی اراک آغاز شد.

میرنظامی ادامه داد: بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، یکی از وظایف شهرداری ها انتقال صنوف مزاحم و آلاینده سطح شهر به محل مناسبی است که شهرک خودرو شرایط آن را دارد و امیدواریم ساماندهی این کار با سرعت بیشتری دنبال شود تا بتوانیم حداقل بخشی از مشاغل آلاینده خودرویی را به این شهرک انتقال دهیم.

وی افزود: در دیگر صنوف همچون صنایع سنگ ساختمان و آهن آلات نیز پیش بینی هایی انجام شده است اما با محدودیت زمین مواجه هستیم که امیدواریم اداره کل راه و شهرسازی با پیش بینی و انتقال زمین، مدیریت شهری را در این امر یاری دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.