شهرک خودروی اراک و اما و اگر‌های انتقال مشاغل مرتبط

0

با گذشت حدود چهار سال از افتتاح شهرک خودرو در اراک انتقال مشاغل مرتبط همچنان با، اما و اگر‌هایی مواجه است.

از خردادماه ۱۳۹۲ ایجاد شهرک خودرو اراک کلید خورد و پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان و صرف زمان بسیار جهت ساخت، نهایتا فاز نخست شهرک خودرو در اراک در شهریورماه ۹۷ با ۳۸۰ واحد و با حضور مسئولان استان به بهره‌برداری رسید، اما ادامه واگذاری‌ها با، اما و اگر مواجه شده است.

 اخبار اراک  استاندار اراک  بهترین تعمیرگاه اراک  آدرس شهرک خودرو اراک  آدرس تعمیرگاه های اراک  اخبار استان مرکزی  اخبار خودرو

جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی اکنون می‌گوید: برخی از واحد‌های شهرک خودرو به مشاغل مرتبط با خودرو واگذار شده، اما برخی از واحد‌ها هم به افراد غیر مرتبط واگذار شده است.

حدود ۴ سال پیش شهرک خودرو در اراک افتتاح شد و قرار بر این بود که مشاغل مرتبط با خودرو به این شهرک منتقل شوند، اما حالا بعد گذشت این سال‌ها همچنان کار انتقال واحد‌ها و صنوف خودرویی به این شهرک انجام نشده و دچار، اما و اگر شده است.

علیرضا کریمی شهردار می‌گوید: کار انتقال مشاغل خودرویی اراک به شهرک خودرو دچار مشکلات حقوقی است و برای این کار باید تصمیم استانی گرفته شود.

کار ساخت شهرک خودروی اراک از ۱۲ خردادماه ۱۳۹۲ در زمینی به وسعت ۲۱.۵ هکتار در کمربندی شمالی اراک آغاز شد و قرار بوده این شهر محل اجتماع واحد‌های صنفی مرتبط با خودرو همچون تعمیرات خودرو، صا ف کاری، نقاشی، باتری‌سازی و واحد‌های وابسته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.