افتتاح فروشگاه بزرگ آنلاین لوازم یدکی خودرو غرب در اراک

0

اردیبهشت ماه فروشگاه بزرگ و آنلاین قطعات خودروی غرب کشور در اراک راه اندازی می‌شود.

بمنظور جلوگیری از عرضه لوازم یدکی قاچاق و تقلبی، فروشگاه آنلاین عرضه لوازم یدکی خودرو اردیبهشت ماه در اراک راه اندازی و مشکل تامین فروشندگان برطرف می‌شود.

جودکی سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی دراینباره توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

با موافقت وزارت صمت و با حمایت ده‌ها تولید کننده لوازم خودرو، نسخه راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو غرب کشور اردیبهشت امسال اجرا می‌شود و برای سایر استان‌ها هم نوشته می‌شود.

تعمیر و نگهداری خودرو افزایش طول عمر خودرو قطعات تعویضی خودرو هزینه نگهداری ال 90 زمان تعویض شمع خودرو زمان تعویض تسمه تایم مجله خودرو کارستان زمان تعویض باتری خودرو

این فروشگاه برای جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی قاچاق و قلابی است؛ با درج شناسه رهگیری کالا امکان پذیر است و یکی از الزامات این فروشگاه همین موضوع است

۱۱ درصد قطعات و لوازم یدکی خودرو در صنایع استان مرکزی تولید می‌شود و این امر زمینه راه اندازی فروشگاه بزرگ و آنلاین قطعات خودروی غرب کشور در اراک را فراهم می‌سازد.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی در پایان گفت: با درج شناسه مشخص می‌شود کالا در کدام کارخانه تولید و توسط چه کسانی تهیه و به فروش رفته است.

استان مرکزی استان پایلوت در زمینه استفاده از کالا و لوازم یدکی خودروی غیر قاچاق و شناسه دار است.

در استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی فعال است که بیش از ۲۵۰ تا از این واحد‌ها کارخانه تولید کننده لوازم یدکی خودرو است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.