مافیای خودرو مانع ادامه عرضه خودرو در بورس کالا شد

0

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از توقف عرضه خودرو در بورس کالا، این امر را اقدامی از سوی مافیای خودرو توصیف کرد.

 

سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: در طول سالیان اخیر خودرو از جمله کالا‌هایی بود که همواره مورد سوء استفاده دلالان قرار می‌گرفت، اما سرانجام با عرضه کوتاه مدت آن در بورس کالا، این محصولات برای مدت زمان کوتاهی از گزند سوداگری دلالان در امان ماند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با عرضه خودرو در بورس کالا، این محصول بدون تبعیض، به دور از دسترس دلالان و در شرایطی شفاف و سلامت در اختیار مردم و به طور خاص متقاضیان واقعی قرار می‌گرفت، اما حالا با توقف آن، روند عرضه خودرو به شرایط قبل بازگشته است.

وی تاکید کرد: یقیناً در هر بستری که فرایند امور سمت و سویی عادلانه به خود بگیرد، مافیای آن حوزه برای حفظ منافع خود، از ادامه فعالیت آن بستر جلوگیری می‌کند. توقف عرضه خودرو در بورس کالا هم که اخیراً به وقوع پیوسته گواهی عینی برای تصدیق این امر است، چرا که با ادامه این امر دست عده‌ای خاص از صنعت و بازار خودرو قطع شده و منافع آن‌ها از بین می‌رود.

موسوی در پایان تاکید کرد: با توجه به نکات مذکور، توقف عرضه خودرو در بورس کالا را اقدامی می‌دانم که از سوی مافیای خودرو صورت گرفته است.

منبع:برنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.