شکستن شاخ غول‌های اسلامشهر توسط پلیس

0

در طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور مأموران پلیس موفق به دستگیری ۱۶۹ اوباش مخل نظم و آرامش شدند و ۱۱۶ قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو قمه شمشیر و تیزی کشف شد .

سر خیابان می‌ایستادند وبا بازوهای خالکوبی شده و جملات رکیک برای رهگذران قدرت نمایی می‌کردند تا جایی که قمه‌شان را دور سرشان می‌چرخاندند و با عربده کشی وشکستن شیشه‌های مغازه ها، کاسبان محل را به رعب و وحشت می انداختند گاهی هم با متلک گویی امنیت زنان را به مخاطره می‌انداختند تا اینکه پلیس اسلامشهر دریک عملیات مقتدرانه شاخ این غول‌های شهر را شکست وآرامش را به مردم برگرداند.

سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد .

وی افزود: در این طرح مأموران پلیس موفق به دستگیری ۱۶۹ اوباش مخل نظم و آرامش دستگیر شدند و ۱۱۶ قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو قمه شمشیر و تیزی کشف شد .

سرهنگ علیزاده ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح ۲۷ سارق و ۲۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی درباره جرائم افراد دستگیر شده گفت: ایجاد ناآرامی و نگرانی برای شهروندان وخانواده‌ها -حمل سلاح سرد – سرقت و حمل و توزیع مواد مخدر ازجمله این جرائم بود.

سرهنگ علیزاده با اظهار اینکه هماهنگی‌های ویژه با دستگاه قضایی برای دستگیری این قبیل افراد مجرم صورت پذیرفته است گفت: دراجرای این طرح پلیس مقتدرانه درمقابل افرادی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازد خواهد ایستاد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را ازطریق تماس باسامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما درمیان بگذارند.

منبع: روزنامه ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.