کدام خودروهای جیلی برای واردات به ایران ثبت سفارش شدند؟!

0

ثبت سفارش خودروهای جیلی در ایران

حدود هفت مدل از محصولات جیلی، تا به امروز در لیست خودروهای وارداتی قرار گرفته‌اند. به احتمال بسیار زیاد، شرکت خودروسازی فردا موتورز واردکننده محصولات جیلی در ایران خواهد بود. که جهت افزایش تنوع، مدل تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل جیلی آزکارا را هم ثبت سفارش کرده است و به این ترتیب، تعداد مدل‌های وارداتی جیلی به ایران، به 7 محصول رسیده.

فهرست خودروهای وارداتی جیلی به ایران

مدل موتور گیربکس
GX3 PRO 1.5 لیتری 5 دنده دستی
COOLRAY PLUS 1.5 لیتری توربو 7 دنده دوکلاچه
BINRUI 1.0 لیتری توربو 6 دنده دوکلاچه
EMGRAND 1.5 لیتری دستی
PREFACE 2.0 لیتری توربو 7 دنده دوکلاچه
MONJARO 2.0 لیتری توربو 8 دنده اتومات
AZKARRA 1.5 لیتری هیبرید 6 دنده اتومات

*اطلاعات فوق براساس آمار رسمی گمرک است.

جیلی آزکارا مجهز به پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور الکتریکی 48 ولتی) و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است. جیلی امگرند نیز در کلاس C جای می‌گیرد و قرار است تا با پیشرانه‌ای به حجم 1500 سی سی تنفس طبیعی و گیربکس دنده‌ای وارد ایران شود. پیشرانه JLC-4G15B، توانایی تولید 114 اسب بخار، قدرت و 147 نیوتن متر گشتاور را دارد.

جیلی پریفیس، مجهز به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است که با اتصال به گیربکس اتوماتیک، توانایی تولید 190 اسب بخار، قدرت و 300 نیوتن متر، گشتاور را دارد. جیلی KX11 یا همان جیلی مونجارو، پیشرانه 2 لیتری T-GDI دارد و 238 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. براساس اطلاعات دریافتی، این خودرو به صورت تک دیفرانسیل وارد ایران خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.