حضور مسی با ماشین فوق لاکچری در تمرین اینتر میامی +عکس

0

از زمانی که لیونل مسی به شکلی غیرمنتظره اعلام کرد نه به بارسا برمی‌گردد و نه به عربستان می‌رود بلکه راهی آمریکا می‌شود تا پیراهن اینترمیامی را به تن کند نگاه‌ها به این تیم دوخته شده بود و همه منتظر بودند شاهد شروع به کار اسطوره آرژانتینی در اینترمیامی باشند.

امروز انتظار‌ها به سر رسید و دقایقی پیش خبرنگاران آمریکایی گزارش دادند که لیونل مسی سوار بر اتوموبیل شخصی‌اش وارد مجموعه تمرینی باشگاه اینترمیامی شد. اولین تصاویر مخابره شده مسی را نشان می‌دهد که برای خبرنگاران و هوادارانی که منتظر ورودش هستند دست تکان داده و سپس وارد مجموعه می‌شود.

لیونل مسی در روز‌های گذشته هم در شهر میامی سه بر می‌برد و هر زمان که به تنهایی یا همراه با خانواده‌اش در این شهر دیده شود با استقبال گرم هواداران روبرو شد.
او که چند ماه پیش در قطر بزرگترین افتخار دوران فوتبالی درخشانش را به دست آورد و آرژانتین را به قهرمانی جام جهانی هدایت کرد در پایان فصل و پایان قراردادش با پاری سن ژرمن از این تیم جدا شد و تصمیم گرفت راهی اینترمیامی شود.
مسی سپس با خانواده‌اش به تعطیلات رفت و چند روز پیش به شهر میامی وارد شد. او در روز‌های گذشته یک بار در رستورانی در این شهر و بار دیگر در یک سوپرمارکت از طرف هوادارانش شناسایی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

درحالیکه قرار است مراسم معرفی رسمی لئو مسی به عنوان بازیکن اینترمیامی فردا یکشنبه در این شهر برگزار شود، اما با ورود اسطوره آرژانتینی به مجموعه تمرینی تیم جدیدش همه منتظرند تا تصاویری از او در کنار هم‌تیمی‌های جدیدش منتشر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.