معرفی بوگاتی شیرون Golden Era

0

بدنه این خودرو با ترکیب دورنگ تزئین شده است، به نحوی که رنگ مشکی Nocturne از دماغه آغاز شده، اما از نزدیکی ستون A با طلایی ترکیب می‌شود تا فضا برای نمایش اسکچ‌های روی درها آماده باشد. از این بخش به سمت انتهای بدنه، با رنگ طلایی Dore مواجه هستیم، که با لقب خودرو کاملا سازگاری دارد.

بوگاتی از جدیدترین نسخه ابر خودروی شیرون با نام عصر طلایی رونمایی کرد. شاخص‌ترین ویژگی این خودرو را می‌توان طرح‌های جذاب روی بدنه دانست.

مطالب مرتبط

خریداران محصولات بوگاتی با ثروت هنگفت خود می‌توانند هر آپشن و طرحی را که بخواهند روی محصولات مدنظر خود پیاده کنند. این برند مشهور می‌گوید برنامه سفارشی ساز شرکت که با نام Sur Mesure شناخته می‌شود از نظر تعداد آپشن های در دسترس تقریباً بی‌نهایت است! اما یکی از مشتریان بوگاتی واقعاً به دنبال بررسی صحت این ادعا بوده است و حاصل کار هم چیزی نیست جز شیرون سوپر اسپرت عصر طلایی!

بوگاتی هویت سفارش دهنده این خودرو را افشا نکرده است اما می‌گوید او ارادت خاصی به تاریخچه بیش از یک قرنی شرکت دارد. باید دانست کار تکمیل بوگاتی شیرون عصر طلایی ۲ سال طول کشیده و ۴۰۰ ساعت کار تخصصی روی بدنه آن انجام شده است. در دو طرف بدنه این شیرون سوپر اسپرت ویژه اسکچ های طراحی خاصی را می‌بینیم که طراحان با استفاده از مدادها و خودکارهای ویژه به‌صورت مستقیم روی بدنه پیاده کرده‌اند. شرکت موردبحث می‌گوید طراحی این اسکچ های طراحی یکی از چالش‌برانگیزترین پروژه‌های سفارشی تاریخ بوگاتی بوده است.

مدیر طراحی اسبق بوگاتی می‌گوید:
از همان ابتدا برای ما کاملاً مشخص بود که ما فقط با استفاده از مدادها و خودکارهایی که برای طراحی روی کاغذ بکار می‌بریم خواهیم توانست پروژه را به پایان برسانیم. استفاده از هر روش دیگری کیفیت کار را بسیار پایین می‌آورد. به همین خاطر بود که ما مجبور شدیم به دنبال فرایندی برویم که اجازه می‌داد از خودکار روی بدنه خودرو استفاده کنیم. ما این طرح را با دست ایجاد کرده‌ایم.
در سمت سرنشین خودرو ۲۶ نقاشی منحصربه‌فرد شامل نمادهایی همچون تایپ ۴۱ رویال و تایپ ۵۷ SC آتلانتیک دیده می‌شوند و در سمت راننده نیز ۱۹ اسکچ برای مستندسازی تاریخچه بوگاتی از سال ۱۹۸۷ به بعد کشیده شده‌اند. این طرح‌ها شامل محصولات مدرن‌تر بوگاتی همچون EB110، ویرون، شیرون و همچنین پیشرانه ۱۶ سیلندر مشهور بوگاتی هستند. طراحی دو رنگ بدنه نیز شامل رنگ مشکی و طلایی خواهد بود.

همین طرح ویژه و جذاب به کابین نیز راه پیدا می‌کند به گونه‌ای که در هر پانل درب سه محصول شاخص بوگاتی دیده می‌شوند. در یک ‌طرف خودروهای EB110، ویرون و شیرون و در طرف دیگر تایپ ۳۵، تایپ ۵۷ SC آتلانتیک و تایپ ۴۱ رویال وجود دارند. به این موارد باید نشان‌های سفارشی یک از یک و دوخت عصر طلایی را نیز اضافه کنیم. شاید با خود بپرسید این پروژه سفارشی با چه قیمتی تولید شده است اما باید گفت قیمت اهمیتی ندارد زیرا فقط یک دستگاه بوگاتی شیرون عصر طلایی وجود خواهد داشت. البته با توجه به قیمت برخی دیگر از محصولات تک ساخت بوگاتی انتظار می‌رود این خودرو چندین میلیون دلار قیمت بخورد. در هفته خودرویی مونتری که تا چند روز دیگر شروع خواهد شد بوگاتی شیرون عصر طلایی به نمایش درخواهد آمد.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.