شرایط فروش نقدی و اقساطی و پیش فروش جک J4 (شهریور ۱۴۰۲)

0

دارای اقساط 18 تا 36 ماهه

کرمان موتور شرایط فروش جک J4 را به صورت نقدی و اقساطی و همچنین شرایط پیش فروش جک J4 را ویژه نیمه دوم شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرده است.

 

قیمت مصوب جک در شرایط فروش نقدی و اقساطی شهریور ماه ۱۴۰۲ معادل ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان اعلام شده است. در صورت خرید این خوردو به صورت نقدی سند آن آزاد است. البته که کرمان موتور برای تسهیل شرایط خرید برای متقاضیان، شرایط فروش اقساطی جک J4 را نیز برای نیمه دوم شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام کرده است.

در صورت انتخاب پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید اقساطی جک J4، می توان مابقی مبلغ را به صورت ۱۸ یا ۳۰ ماهه در چک هایی با فاصله سه ماهه پرداخت کرد. در صورت انتخاب مبلغ پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان، می توان مابقی اقساط را به صورت ۲۴، ۳۰ یا ۳۶ ماهه پرداخت کرد. اقساط به صورت هر سه ماه یک چک بوده و تاریخ نخستین چک ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

 پیش فروش جک j4
 زمان فروش جک J4
 شرایط فروش جک j4
 قیمت جک J4
 فروش اقساطی جک j4
 مشخصات فنی جک J4
 مصرف سوخت جک J4

موعد تحویل جک J4 در این شرایط فروش نقدی و اقساطی، ۴۵ روز کاری اعلام شده و متقاضیان می توانند این خودرو را در رنگ های سفید یا مشکی خریداری کنند. لازم به ذکر است که در صورت خرید به صورت اقساطی سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و با تسویه حساب نهایی سند خودرو آزاد می شود.

متقاضیان خرید جک J4 به صورت نقدی و اقساطی برای خرید این خودرو باید به یکی از نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند. برای مشاهده لیست نمایندگی های کرمان موتور اینجا کلیک کنید.

شرایط پیش فروش جک J4 ویژه نیمه دوم شهریور ۱۴۰۲

کرمان موتور علاوه بر اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی جک J4، شرایط پیش فروش این خودرو برای نیمه دوم شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرده است. قیمت خودرو در این طرح بر مبنای نرخ روز محاسبه شده و موعد تحویل خودرو دی ماه سال ۱۴۰۲ است. متقاضیان می توانند به صورت دو، سه و چهار مرحله ای نسبت به پیش ثبت نام جک J4 اقدام کنند که مبلغ پیش پرداخت آنها بسته به طرح انتخابی از ۲۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان متغییر است.

**برای مشاهده جزییات شرایط پیش فروش جک J4 اینجا کلیک کنید.

 پیش فروش جک j4
 زمان فروش جک J4
 شرایط فروش جک j4
 قیمت جک J4
 فروش اقساطی جک j4
 مشخصات فنی جک J4
 مصرف سوخت جک J4

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.