ماشین و موتور لاکچری هانی کُرده ، لیدر تیم استقلال! +عکس

1

ماشین لاکچری هانی کرده لیدر استقلال را مشاهده می فرمایید.

ماشین و موتور لاکچری هانی کُرده ، لیدر تیم استقلال!

هانی کرده از اوباش سطح یک که مشخص نیست، چگونه آزاد بوده، در یک نزاع با ضرب گلوله و چاقو مجروح شد. رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: «ساعت ۱۳ روز جاری مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند. در حین انجام این مراسم، دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح ۱ [ هانی کرده]با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.» سرهنگ راستی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عوامل درگیری مسلحانه ادامه دارد، از انتقال مصدوم به بیمارستان در جنوب تهران خبر داد. تصاویر منتسب به هانی کرده پس از مجروح شدن را می‌بینید.

ماشین و موتور لاکچری هانی کُرده ، لیدر تیم استقلال!

«هانی خمانه» معروف هانی کُرده از معروف‌ترین اراذل و اوباش های تهران است که زندگی جنجالی او به ویژه وقتی که به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت، توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. روز گذشته خبر رسید که هانی کرده توسط گروه اوباش دیگر چاقو و گلوله خورده است.  او تا به حال بارها در چندین نزاع‌ها شرکت کرده و جان سالم به در برده است و همین ویژگی او هم سبب شده تا بین اوباش‌های شهر از شهرت خاصی برخوردار باشد.

داشتن تتو و چند رد چاقو روی صورت و بدن از جمله ویژگی‌هایی است که برای شهرت و معروفیت ان‌ها ضروری به نظر می‌رسد. معمولاً چندین نوچه دارند که با خود در نزاع‌ها همراه می‌برند. هانی کرده تا به حال از چندین سوءقصد جان سالم بدر برده و حتی درحالی‌که زمزمه اعدامش به گوش می‌رسید، اما از اعدام نیز گریخت.

هانی کرده از مرموزترین اراذل‌ و اوباش تهران است که از سرمربیان سابق تیم‌ ملی و استقلال تا افراد سیاسی با او ارتباط دارند. چندی قبل نیز درگیری هانی کرده و نوچه‌هایش با هواداران استقلال هیاهو به پا کرده است. این درگیری در اولین جلسه تمرینی استقلال زیر نظر جواد نکونام، چندی پیش در کمپ مرحوم حجازی اتفاق افتاد. اخیراً نیز به دلایل نا معلومی مجدداً بازداشت شده است.

بیوگرافی هانی کرده

“هانی خمانه” متولد دهه شصت در همدان است و بیشتر با نام “هانی کورده” شناخته می شود. او بیشتر شهرتش را مدیون فضای مجازی است.

عجیب‌ترین ویژگی هانی کرده علاوه بر شرارت ارتباط‌های گسترده با طیف‌های مختلف و حتی نشان دادن چهره بسیجی حزب‌الهی از خود است.  اولین‌بار نامش در دهه هشتاد و در طرح دستگیری اراذل و اوباش بر سر زبان‌ها افتاد. اگرچه توانسته بود از صحنه درگیری‌های پلیس با اراذل و اوباش فرار کند. سرانجام یکی از مأمورین پلیس به‌صورت اتفاقی او را در خیابان دیده و دستگیرش می‌کند. با رشد روز افزون کاربران اینستاگرام حالا شاهد پدیده لات‌های مجازی نیز هستیم. هانی کرده به عنوان یک لات مجازی که هم مدافع حرم شده و هم پورشه‌سواری می‌کند بسیار مشهور شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مممممم می گوید

    معلوم شد ماشین و موتور گرون از کجای مادرش در اومده ،نگو مخبر بوده دیوث حالا برو اون دنیا با یزید پورش سواری کن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.