معرفی موتورسیکلت سوزوکی M109R BOSS +عکس

0

به طور طبیعی، شما می خواهید صاحب شیک ترین دوچرخه در بلوک باشید. خوش شانس هستید، سوزوکی بلوار M109R BOSS هر کجا که می رود توجه را به خود جلب می کند. یک طرح رنگ مشکی بی نظیر همراه با فریادهای استایل تهاجمی که نشان دهنده قدرت M109R است. اما، اگر ظاهر برای فروش شما در این دوچرخه کافی نیست، بگذارید موتور 1783 سی سی V-Twin شما را متقاعد کند. سوزوکی بلوار M109R BOSS که برای تولید گشتاور بسیار زیاد از حالت خاموش تا خط قرمز تنظیم شده است، شما را در سفرهای آینده خود لبخند و استایلی به شما خواهد داد.

معرفی موتورسیکلت سوزوکی M109R BOSS +عکس

بدون شک، M109R BOSS عملکردی بی نظیر و ظاهری فوق العاده برای داشتن شب را ارائه می دهد. M109R BOSS دارای شاسی پیشرفته ای است که برای کروز بدون زحمت در خطوط شهری یا ایالتی ساخته شده است. قابلیت های بی نظیر آن از میراث مسابقه قهرمانی سوزوکی زاده شده است. موتور M109R به گونه ای تنظیم شده است که گشتاور عظیمی را از دور آرام تا خط قرمز تولید کند، که به شتابی تبدیل می شود که برای باور کردن آن باید احساس کنید. V-twin بزرگ همچنین یک اگزوز تهاجمی و تهاجمی تولید می کند که M109R BOSS را به عنوان یک رزمناو قدرتمند غیرقابل مقایسه معرفی می کند.

طرح حفاظت سوزوکی

معرفی موتورسیکلت سوزوکی M109R BOSS +عکس

طرح حفاظت سوزوکی یک طرح جامع است که تمامی سیستم های مکانیکی، الکتریکی و کامپیوتری موتورسیکلت سوزوکی یا ATV شما را پوشش می دهد. برای آرامش بیشتر از فروشنده مجاز محلی خود در مورد طرح حفاظت سوزوکی سوال کنید.

موتور V-Twin

موتور V-Twin موتور 1783 سانتی متر مکعب، خنک کننده مایع، DOHC، موتور V-Twin برای تولید قدرت قابل حمل عظیم و گشتاور پاسخگو طراحی شده است. سیستم تزریق سوخت سوزوکی دوگانه دریچه گاز (SDTV) پاسخ صافی دریچه گاز را حتی در دور موتور پایین ایجاد می کند. Suzuki Advanced Sump System (SASS)، یک سیستم روانکاری فشرده خشک. برای کاهش ارتفاع موتور، موقعیت میل لنگ پایین تر و مرکز ثقل کمتر طراحی شده است.

پیستون آلیاژ آلومینیوم

پیستون های 112 میلی متری (4.4 اینچی) آهنگری آلیاژ آلومینیوم. این پیستون‌ها یکی از بزرگترین پیستون‌های موتور بنزینی رفت و برگشتی هستند که در هر خودروی سواری یا موتورسیکلت تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی که دارای طراحی ثابت شده برای کاهش اصطکاک و جرم اینرسی هستند.

تصویه کننده هوا

معرفی موتورسیکلت سوزوکی M109R BOSS +عکس

دو روکش پاک کننده هوا مثلثی شکل، یکی در هر طرف موتور.

تعلیق

بازوی چرخشی آلیاژ آلومینیوم ریخته گری با یک اتصال پیشرونده و تک شوک عقب کار می کند تا 4.6 اینچ (118 میلی متر) حرکت چرخ را ارائه دهد. پیش بار فنر را می توان متناسب با وزن سوار و سرنشین تنظیم کرد. چنگال‌های جلو معکوس دارای قسمت‌های داخلی کارتریج اثبات‌شده مسابقه با لوله‌های پایه 1.8 اینچی (46 میلی‌متری) هستند که 5.1 اینچ (130 میلی‌متر) حرکت چرخ‌ها را تولید می‌کنند.

سیستم ترمز

معرفی موتورسیکلت سوزوکی M109R BOSS +عکس

سیستم ترمز جلو که در مسابقه ثابت شده بود، مستقیماً از دوچرخه اسپرت خارج شد، از جمله کالیپرهای ترمز جلو با چهار پیستون مخالف و دیسک‌های 12.2 اینچی (310 میلی‌متری). ترکیب این سیستم از قدرت توقف و احساس از طریق اهرم ترمز جلو با هیچ چیز در کلاس خود بی نظیر است. سیستم ترمز عقب شامل یک کالیپر دو پیستونی و یک دیسک 10.8 اینچی (275 میلی متری) است.

سیستم مخزن پیشرفته سوزوکی (SASS)

Suzuki Advanced Sump System (SASS)، یک سیستم روانکاری فشرده خشک، باعث کاهش ارتفاع موتور، موقعیت میل لنگ پایین تر و مرکز ثقل پایین تر می شود.

نگاه منحصر به فرد از قدرت

فقط یک نگاه کافی است تا بفهمیم SUZUKI BOULEVARD M109R یک رزمناو معمولی نیست. در عوض، ظاهری عضلانی و خلاقانه با عملکرد بالا و سبک بالا، با خطوط بلند، براق و روان است که بر موتور قدرتمند V-Twin تأکید می کند.

قاب

یک قاب دو پایه فولادی با کشش بالا ساخته شده است تا به راحتی تمام نیرو و گشتاور را کنترل کند و در عین حال هندلینگ چابک و سواری شیک و نرم را ارائه دهد.

لاستیک عقب 240 میلی متری

لاستیک عظیم و کم حاشیه 240/40 x 18 عریض ترین لاستیک عقبی است که تاکنون در موتورسیکلت سوزوکی استفاده شده است.

فرمان‌های خمیده به سبک درگ بر روی رایزرهای کششی نصب می‌شوند تا در فاصله کوتاهی از صندلی قرار گیرند تا رابط سوار/ماشین بهبود یابد و به راحتی و کنترل کمک کند.

باک بنزین و صندلی سرنشین

معرفی موتورسیکلت سوزوکی M109R BOSS +عکس

یک مخزن سوخت پهن و کشیده با ظرفیت پیشرو در کلاس 19.5 لیتر (5.2 گالن آمریکا) و صندلی راحت و کم ارتفاع. پوشش های جانبی قاب یکپارچه. روپوش رادیاتور شیک و یکپارچه. روکش صندلی انفرادی اسپرت که می‌توان آن را به سرعت با صندلی سرنشین موجود تعویض کرد.

چراغ جلو و عقب

روکش چراغ جلو ساده، دارای چراغ جلوی هالوژنی 60/55W H4 چند بازتابنده منحصر به فرد ذوزنقه ای شکل، با چراغ های موقعیت یکپارچه در بازار اروپا. چراغ عقب LED بدون نیاز به تعمیر و نگهداری در قسمت دم تعبیه شده است: چراغ های راهنمای جلو و عقب سنتی، گلوله ای شکل، روکش کروم با لنزهای کهربایی.

خوشه ابزار

معرفی موتورسیکلت سوزوکی M109R BOSS +عکس

دسته ابزار نصب شده روی فرمان، شامل سرعت سنج دیجیتال و چراغ‌های نشانگر LED برای همراهی با سرعت‌سنج آنالوگ و کیلومتر شمار LCD نصب‌شده روی مخزن، متر سفر دوگانه، سنج سوخت و ساعت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.