با کراس اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید +تصاویر

0

بائوجون تصاویری از کراس‌اوور جدید خود منتشر کرده است که نمای فوق‌العاده‌ای دارد. این خودرو فعلاً با کد CN210S شناخته می‌شود و نام اصلی آن زمانی که در ماه دسامبر رسماً در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی گردد اعلام خواهد شد. این کراس‌اوور جدید چینی طراحی فوق‌العاده جذاب و زیبایی دارد که هرچند ممکن است به نسل جدید هیوندای سانتافه شبیه به نظر برسد اما نباید بائوجون را به کپی کردن از سانتافه محکوم کرد زیرا این کراس‌اوور جدید طبق زبان طراحی جدید بائوجون شکل گرفته که برای اولین بار با مدل ۵۱۰ در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، یعنی زمانی که هنوز نسل جدید سانتافه رونمایی نشده بود.

معرفی خودرو شاسی بلند خودروهای 2019 مشخصات شاسی بلند چینی دنیای خودرو مجله خودرو قیمت شاسی بلند چینی قیمت بائوجون 530

CN210S بزرگ‌ترین کراس‌اوور ساخت بائوجون محسوب می‌شود و در سبد محصولات این شرکت بالاتر از مدل ۵۳۰ قرار می‌گیرد. این کراس‌اوور جدید به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو مجهز شده که ۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه انتقال پیدا می‌کند.

 با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

قیمت این ماشین از حدود ۱۲۰ هزار یوآن معادل ۱۷,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. بائوجون گفته است که CN210S روی پلت‌فرم کاملاً جدیدی ساخته شده است که در آینده یک ام‌پی‌وی جدید هم بر روی آن ساخته خواهد شد. این برای اولین بار است که بائوجون برای ساخت محصول خود از پلت‌فرم‌های جنرال موتورز یا وولینگ استفاده نکرده است.

 با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که بارها گفته‌ایم، بائوجون برندی است که توسط جوینت ونچر جنرال موتورز-سایک-وولینگ ایجاد شده است. سهم جنرال موتورز از این برند ۴۴ درصد و سهم سایک موتور ۵۰.۱ درصد است. این برند در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد که این یعنی هم‌اکنون تنها هشت سال از زمان تأسیس آن گذشته است اما بائوجون در همین مدت کوتاه به‌سرعت پیشرفت کرده و به یکی از برندهای چینی مطرح در بازار داخلی این کشور تبدیل شده است به‌گونه‌ای که سال گذشته با فروشی بیش از یک میلیون دستگاه در چین، پس از جیلی و چانگان به سومین برند چینی پرفروش در زادگاهش تبدیل شد.

 با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.