معرفی پیکاپ قدرتمند رم هوی ۲۰۱۹ +قیمت و مشخصات

0

رم با معرفی مدل‌های جدید ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ لون استار در نمایشگاه خودروی دالاس تعداد اعضای خانواده پیکاپ هوی دیوتی خود را گسترش داده است. اگر این پیکاپ را دوست دارید اما در تگزاس زندگی نمی‌کنید پس باید گفت فردی بدشانس هستید چراکه این خودرو صرفاً مختص دومین ایالت بزرگ آمریکا و بزرگ‌ترین بازار پیکاپ این کشور می‌باشد.

قیمت رم هوی دیوتی مشخصات رم هوی دیوتی مدیرعامل شرکت رم ارزانترین پیکاپ دنیا بهترین پیکاپ های دنیا ارزانترین خودرو آمریکا قیمت خودرو آمریکایی کیفیت خودرو آمریکایی تگزاس کجاست مجله خودرو ۲۰۱۹ ram heavy

مدیر برند رم می‌گوید:

اول و مهم‌تر از همه اینکه رم هوی دیوتی لون استار پیکاپی قدرتمند و جان‌سخت است که با نیازهای خریداران تگزاسی را تأمین می‌کند. پیکاپ ها بخش بزرگی از زندگی تگزاسی‌ها بوده و رم نیز بهترین ترکیب از پرفورمنس، استحکام، اشرافیت و تکنولوژی را در این کلاس ارائه می‌کند.

مدل‌های لون استار رم به آسانی از سایر نسخه‌ها متمایز می‌شوند. از جمله ویژگی‌های این مدل‌ها می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی فولادی، دستگیره‌های درب، سپرها و جلوپنجره کرومی و چراغ‌های جلوی هالوژنی با واحدهای LED سفارشی اشاره کرد. همچنین مشتریان می‌توانند رینگ‌های ۲۰ اینچی کرومی یا رینگ‌های آلومینیومی رنگ شده را سفارش دهند.

قیمت رم هوی دیوتی مشخصات رم هوی دیوتی مدیرعامل شرکت رم ارزانترین پیکاپ دنیا بهترین پیکاپ های دنیا ارزانترین خودرو آمریکا قیمت خودرو آمریکایی کیفیت خودرو آمریکایی تگزاس کجاست مجله خودرو

دو پکیج برای کابین و چهار رنگ برای بدنه در دسترس بوده و از تجهیزات استاندارد این پیکاپ ها نیز می‌توان کنترلر ترمز الکترونیکی ترمز و آینه‌های برقی یدک‌کش تریلر را نام برد. این پیکاپ ها همچنین به‌صورت دونفره با صندلی‌های سطلی، سه‌نفره با صندلی‌های نیمکتی، پنج‌نفره با صندلی‌های سطلی و شش‌نفره با صندلی‌های نیمکتی عرضه می‌شوند.

مدل‌های لون استار به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند. پیشرانه‌ی دیزلی ۴۰۰ اسب بخاری که گشتاور خیره‌کننده‌ی ۱۳۵۶ نیوتون متری دارد هم برای پیکاپ ۳۵۰۰ در دسترس بوده درحالی‌که نسخه‌ی کم‌توان‌تر این نیروگاه با خروجی ۳۷۰ اسبی و گشتاور ۱۱۵۲ نیوتون متری نیز برای هر دو مدل ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ ارائه شده است.

قیمت رم هوی دیوتی ۲۵۰۰ لون استار از ۳۷۶۴۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای مدل ۳۵۰۰ لون استار باید ۳۹۰۹۵ دلار پرداخت کرد. فروش این خودروها از سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.