راه های جلوگیری از عطسه موتور روی گاز

0

راه های جلوگیری از عطسه موتور روی گاز

۱-همیشه هنگام شروع به حرکت سرگاز حرکت کرده و از فشار دادن پدال گاز بیشتر از نصف خودرری کنید

۲-شمعها را تک پلاتینه خریداری کنید و فاصله آن تک پلاتین تا هسته مرکزی که فابریک ۰/۹ است را با فیلر ۰/۷ تنظیم کنید

۳-شمعهای سوزنی تک پلاتینه را هر ۱۰ هزار کیلومتر سرویس و فیلر ، هر ۵۰ هزار کیلومتر تعویض کنید

۴-شمعهای غیرسوزنی(معمولی) تک پلاتینه را هر ۱۰ هزار کیلومتر سرویس و فیلر کنید و هر ۳۰هزار کیلومتر تعویض کنید

۵-اگر کناره های چینی شمع خطهای عمودی سیاه مشاهده کردید نشاندهنده برق دزدی از سر شمع به سمت پایه ی آن است که می بایست حتما وایرها را تعویض کرد

۶-وایر کاملا باید شمع را کیپ کند و هیچ لقی نداشته باشد

۷-در تاریکی در محفظه موتور دریچه گاز را ناگهانی تا انتها باز کنید(یعنی گاز بدهید) اگر برق دزدی باشد معلوم میگردد و در صدد رفع آن برآیید

ایرادات شایع در خودروها با ایسیو CNG

۱- دور در ﺣﺎﻟﺖ آرام ﻣﻮﺗﻮﺮ متغیر اﺳﺖ یا عدم افزایش دور موتور.

۲-موتور در حالت گاز کار نمی کند , بروز خطای TANK level در دیاگ زنی ،ثابت ماندن ولتاژ سنسور اکسیژن،روشن شدن چراغ های LED CNG

۳-خودرو از حالت گاز سوز خود به خود خارج می شود و یا موتور پس از خلاص کردن دنده در سرعت بالا خاموش میکند

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.