منصوری وناتوس؛ برداشتی تازه از اوروس (عکس)

0

اگر اخبار خودرویی را دنبال کرده باشید، احتمالاً با نام شرکت منصوری نیز آشنایی دارید. این شرکت آلمانی که در اعمال تغییرات ظاهری و فنی روی خودروهای سوپراسپرت و گران‌قیمت تبحر دارد، در همین چند روز اخیر نمونه‌ای سفارشی از بنتلی کانتیننتال GT روباز را معرفی کرده که خودرویی بسیار جالب توجه است.

قیمت لامبورگینی اوروس مشخصات لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری خودروهای منصوری شرکت تیونر منصوری بهترین شاسی بلند مجله ماشین

”زیر کاپوت وناتوس با نسخه تغییر یافته از پیشرانه هشت سیلندر توئین توربو روبرو هستیم که اکنون ۸۳۸ اسب‌بخار قدرت در اختیار دارد.“اما محصول جدیدتر منصوری نمونه‌ای تغییر یافته از شاسی‌بلند لامبورگینی یعنی اوروس بوده که اکنون پس از اعمال تغییرات روی بخش‌های داخلی و فنی، وناتوس (Venatus) نام گرفته است. البته نمونه اولیه این خودرو سال گذشته به معرض نمایش درآمد اما مدل فعلی در چند بخش مورد بروزرسانی قرار گرفته است.

این شاسی‌بلند آبی رنگ به گلگیرهای پهن‌تر نسبت به مدل استاندارد مجهز شده و در چندین بخش بدنه همچون رکاب‌های جانبی، سقف، باله عقب، اسپویلر سقفی و دیوفیوزر و سپر عقب به قطعات فیبرکربن مجهز شده است.

جزئیات کوچکی همچون آینه‌های جانبی، نوار روی بخش جانبی بدنه و پنل‌های ورودی هوا نیز از جنس فیبرکربن بوده که در همنشینی با نوار سبز درخشان تضاد زیبایی ایجاد کرده‌اند. رینگ‌های ۲۴ اینچی مشکی هفت پره با ابعاد بزرگ خود به هرچه خشن‌تر شدن ظاهر این شاسی‌بلند اسپرت یاری رسانده‌اند.
منصوری وناتوس

قیمت لامبورگینی اوروس مشخصات لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری خودروهای منصوری شرکت تیونر منصوری بهترین شاسی بلند مجله ماشین

ویژگی‌های هیجان‌انگیز در کابین این خودرو نیز ادامه می‌یابند، جایی که پوشش چرم آبی در کنار جزئیات سبز درخشان قرار گرفته است. البته نباید قطعات فیبرکربن به همراه پوشش آلکانترا در برخی قسمت‌ها را نادیده گرفت.

زیر کاپوت وناتوس با نسخه تغییر یافته از پیشرانه هشت سیلندر توئین توربو روبرو هستیم که با ۱۹۷ و ۱۵۰ واحد افزایش در قدرت و حداکثر گشتاور، اکنون ۸۳۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد.

شرکت منصوری معمولاً نرخ مشخصی برای محصولات خود تعیین نمی‌کند اما به هرحال نمی‌توان انتظار داشت که وناتوس با قیمتی پایین عرضه شود، همانطور که مدل استاندارد لامبورگینی اوروس نیز خودروی ارزان‌قیمتی به شمار نمی‌آید.
منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.