عامل فراخوان برای رانندگی با سرعت بالا در سیرجان دستگیر شد

0

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در پی فراخوان فردی در فضای مجازی برای تجمع خودرو‌ها و رانندگی با سرعت بالا یا شوتی ۴۰ خودرو در محلی جمع و با حرکات ایذایی و خلاف مقررات اقدام به رانندگی کرده بودند پس از شناسایی و با دستور مقام قضایی تعدادی دستگیر و خودرو‌های آنان توقیف شد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد با اشاره به این که فردی که در فضای مجازی هم فراخوان داده بود دستگیر شده است افزود: رانندگان خودرو‌هایی که هنوز به نیروی انتظامی مراجعه نکرده اند خودرو خود را به پارکینگ تحویل و رسید را به اطلاعات نیروی انتظامی تحویل دهند در غیر این صورت خودرو آنان توقیف و تا بعد تعطیلات سال جدید ترخیص نخواهند شد.

او اخلال در نظم و امنیت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی شهرستان اعلام وگفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک  اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهد داد.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: با تعاملی که با پلیس صورت گرفته، کمیت و کیفیت گشت‌های پلیس نیز در سطح شهر افزایش یافته که هدف آن‌ها شناسایی اراذل و اوباش مخل امنیت مردم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.