فروش اقساطی BMW 330i مدل ۲۰۱۸ توسط پرشیا خودرو

0

پرشیاخودرو از چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ جشنواره فروش متنوعی را برای محصولات خود آغاز کرده است.

در این جشنواره فروش خودروهای صفر و کارکرده مختلفی ارائه شده که با پرداخت متنوع به‌صورت اقساطی و یا نقدی در دسترس خریداران قرار گرفته است. در بین این خودروها، یک خودرو ب‌ام‌و ۳۳۰i مدل ۲۰۱۸ وجود دارد. ب‌ام‌و ۳۳۰i مدل ۲۰۱۸ ارائه‌شده توسط پرشیاخودرو با پیش‌پرداخت تنها ۷۱۹ میلیون‌تومان قابل خریداری است و الباقی مبلغ خودرو را می‌توان در ۳۶ قسط پرداخت کرد.

قیمت بی ام و 330i مشخصات بی ام و 330i گرانترین بی ام و در ایران آخرین مدل بی ام و در ایران معرفی خودرو مجله خودرو قیمت بی ام و نمایندگی بی ام و تهران قیمت محصولات پرشیا خودرو bmw 330i

نسل ب‌ام‌و ۳۳۰i که پرشیاخودرو ارائه داده، نسل ششم سری ۳ است و این سری پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین سری کل محصولات ب‌ام‌و است و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. ب‌ام‌و ۳۳۰i که می‌توان آن را جزو سریع‌ترین سدان‌های ایران دانست، به‌یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند حداکثر ۲۵۲ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را روانه چرخ‌های عقب کند. گیربکس این خودرو هشت‌سرعته اتوماتیک است که یکی از سریع‌ترین و باهوش‌ترین گیربکس‌های سگمنت خود است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درمورد شرایط فروش و دیگر خودروهای عرضه‌شده در این طرح، می‌توانید با پرشیاخودرو به‌شماره (کد شهر ۰۲۱) ۴۵۹۱ داخلی ۳ بخش فروش تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.