نسخه بروز ژاپنی از سوبارو فارستر +عکس

0

تصاویر جدید نسخه ژاپنی از سوبارو فاستر، نمای جلویی جدید و برخی دیگر از به روزرسانی‌های تصویری SUV کامپکت تمام چرخ متحرک را نشان می‌دهد. سوبارو فارستر به صورت پیش نمایش شده توسط این نسخه جهانی، برای سال ۲۰۲۲ به روزرسانی شد.

ما می‌توانیم چراغ‌های جلو، چرخ‌های جدید و برخی دیگر از اصلاحات بصری را مشاهده کنیم. جزئیات بیشتر در مورد نسخه آمریکایی فارستر به روز شده باید در اواخر امسال ارائه شود. سوبارو به زودی نسخه به روز شده فارستر را برای سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند و ما به لطف این تصاویر پیش نمایشی از نسخه جهانی این خودرو را که شرکت در وب سایت ژاپنی خود قرار داده است،  می‌بینیم.

بزرگترین تغییرات در قسمت جلویی، از چراغ‌های جلوی تغییر حالت یافته، جلو پنجره و سپر تغییر شکل یافته، ظاهر می‌شود. سوبارو همچنین می‌گوید که چند رنگ به طیف فارستر اضافه کرده است، اگرچه ما نمی‌دانیم که این خودرو به آمریکا می‌آید یا در داخل تغییراتی ایجاد می کند.  ویژگی‌های کمک راننده EyeSight ممکن است برخی از به روزرسانی‌ها را نیز دریافت کند.

سوبارو فارستر 2022 با ظاهری به روزتر معرفی شد

پیش بینی نمی‌کنیم که در سیستم انتقال قدرت Forester، یک پیشرانه ۲.۵ لیتری  با CVT و سیستم محرک چهار چرخ، تغییرات اساسی صورت گیرد. اگرچه ما می‌خواهیم شاهد بازگشت مدل توربوشارژر Forester XT با توربوشارژ ۲.۴ لیتری سوبارو باشیم، اما مطمئن نیستیم که فقط با انتخاب یک موتور، فروش Forester قدرتمند باشد.

 آرم سوبارو تاریخچه سوبارو در ایران سوبارو فارستر 2014 قیمت سوبارو فورستر قیمت سوبارو فارستر XT محصولات جدید سوبارو مدل جدید سوبارو مدیرعامل شرکت سوبارو معرفی خودرو مجله خودرو subaru forester

در حال حاضر فارستر ۲۰۲۱ با قیمت ۲۵۸۴۵ دلار شروع می‌شود و برای مدل Touring تا ۳۵.۹۴۵ دلار باشد. ما پیش بینی می‌کنیم که این قیمت‌ها برای سال ۲۰۲۲ کمی افزایش یابد و مدل پایه ممکن است برخی تجهیزات استاندارد را بدست آورد. به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مدل ۲۰۲۲ سوبارو فارستر باشید که در اواخر امسال ارائه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.