عرضه محصول جدید ایران خودرو هایما S5 با گیربکس AT6

0

با توجه به عرضه هایما S5 با موتور توربو شارژ ۱.۵ لیتر شرکت ایـران خـودرو بـر آن شـد تـا در نسـخه جدیدی از این خودرو با استفاده از تکنولوژی های روز گامی در جهت پاسخگویی به خواست مشتریان و افـزایش رضـایتمندی ایشـان برداشته شود و بهبودهایی در این خودرو ایجاد نماید.

در این نسخه جدید با توجه به سازگاری بهتر گیربکس های AT با شرایط اقلیمـی و جغرافیایی کشور، گیربکسCVT به گیربکس AT6 (اتوماتیک ۶ سرعته) تبدیل شده و تغییراتی در روکش صندلی ها و رودری ها بـه اجرا درآورده است.

قیمت ام جی GS مشخصات ام جی GS معایب و مزایای ام جی GS قیمت هاوال H2 مشخصات هاوال H2 معایب و مزایای هاوال h2 قیمت جک S5 معایب جک S5 مشخصات فنی جک S5 قیمت چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 معایب چانگان CS35 معایب هایما S5 معایب هایما s7 توربو

این خودرو از لحاظ ظاهر بیرونی تفاوتی با هایما S5 توربو شارژ ندارد.

فروش این خودرو بصورت فروش فوق العاده و بدون قرعه کشی طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.

https://cdn.iranjib.ir/images/wlij3pqap0knefh6olvb.jpg

هایما S5 توربو شارژ، خودرویی کراس اوور در کلاس ابعادی C است که با بهره گیری از طراحی به روز و زیبا، جلوه ای با شکوه، دوسـت داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان شرکت هایما را به رخ می کشد.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

محصول هایما S5 با گیربکس AT6 ضمن برخورداری از زیبایی، ایمنی و تجهیزات مناسب، همانند هایما S5 دارای موتور پر قـدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بیش از پیش می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

https://cdn.iranjib.ir/images/8z9cq0dj662tx8zsqh2h.jpg

ارزش خرید هایما S5

هایما S5 در بازار چین ارزشی در حدود ۱۲۰ هزار یوآن (معادل ۱۸ هزار دلار) دارد که برای یک کراس‌اوور چینی رقم چندان کمی به نظر نمی‌رسد اما در مجموع نسبت به خودروهای هم رنج قیمتی خود در ایران از ارزش خرید نسبتا بالایی برخوردار است. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که به کراس اوورهای توربوشارژ علاقه‌مند هستید در این رنج قیمتی که هایما اس ۵ قرار دارد، می‌توانید نمونه‌های کارکرده جک اس ۵ توربو را در صدر گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.