تیونینگ تویوتا لندکروزر توسط خان اینترنشنال + عکس

0

هرچند تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ از زمان معرفی به نقل مجالس خودرویی تبدیل شده است، اما نسل قبلی این خودرو یعنی سری ۲۰۰ که بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ روی خط تولید قرار داشت نیز همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

با توجه به تاخیر در تحویل نسل جدید لندکروزر و مشکلات دسترسی به این خودرو برای علاقمندان، یک نسخه متفاوت از نسل قبلی هنوز می­‌تواند برای بسیاری افراد وسوسه‌­انگیز باشد.

قیمت تویوتا لندکروزر تیونینگ تویوتا لندکروزر قیمت آفرود تویوتا لندکروز مشخصات تویوتا لندکروز تصاویر تویوتا لندکروزر تازه های خودرو بهترین شاسی بلند آموزش تیونینگ خودرو بهترین تیونینگ جهان معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو

به همین دلیل شرکت روسی خان اینترنشنال (Khann International) که البته ارتباطی با شرکت Project Kahn ندارد، نسخه خاصی از لندکروزر ۲۰۰ را با لقب Expedition و با تاکید بر افزایش قابلیت‌­های آفرودی این خودرو معرفی کرده است. این شرکت واقع در مسکو که در ساخت کیت بدنه برای محصولات تویوتا و لکسوس تخصص دارد، اعلام نموده که لندکروزر Expedition را مطابق با خواسته­‌های مشتریان اهل استرالیا و خاورمیانه طراحی کرده است.

پنل‌­های بازطراحی شده بدنه، چهره­‌ای خشن و البته مدرن برای LC200 به همراه آورده و مواردی همچون سپر آفرود، جلوپنجره متفاوت، قطعات حفاظتی از جنس پلاستیک، نوار LED بالای لوگوی تویوتا، کاپوت متفاوت با ورودی‌­های هوا، گلگیرهای عریض، تایرهای چهارفصل با تایرهای مشکی، رکاب­‌های جانبی و اسنورکل در سمت راست بدنه را شامل می­‌شود.


تیونینگ تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ توسط خان اینترنشنال

در نمای عقب هم با سپر جدید با قطعات پلاستیکی و تایر زاپاس بدون روکش مواجه هستیم که نشان Khann روی آن نقش بسته، درحالی‌که رنگ نارنجی بدنه هم با تایرها و سایر قطعات مشکی تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

شرکت Khann درباره تغییرات فنی و مشخصات پشرانه جزئیاتی اعلام نکرده است، اما غیر از تایرهای بزرگتر و افزایش ارتفاع بدنه، نشان V8 روی در صندوق از حضور پیشرانه ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر بنزین‌سوز یا ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر توربودیزل تویوتا در زیر کاپوت خبر می‌­دهد، که البته معلوم نیست مورد تقویت قرار گرفته یا خیر.


تیونینگ تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ توسط خان اینترنشنال

با توجه به تاخیر در تحویل نسل جدید لندکروزر و مشکلات دسترسی به این خودرو برای علاقمندان، یک نسخه متفاوت از نسل قبلی هنوز می­‌تواند برای بسیاری افراد وسوسه‌­انگیز باشد.

شرکت Khann International فعلاً از اعلام قیمت پکیج Expedition خودداری کرده، ولی از عرضه آن در آینده نزدیک خبر داده است.

مترجم : باما

منبع : carscoops.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.