پرتاب آیفون به سمت خودروی تسلا با سرعت ۱۲۱ کیلومتر بر ساعت!

0

این‌طور که پیداست، دشمنی گوشی‌های آیفون و خودروهای تسلا تمامی ندارد. با این اوصاف نمی‌توان انتظار داشت CarPlay به خودروهای ایلان ماسک راه پیدا کند.

با این حال همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، آیفون ۱۳ پرو مکس به زور هم که شده می‌خواهد وارد ماشین تسلا شود!

کاربری به نام @marvelwonderkat در توییت جدید خود توضیح داد که چطور آیفون ۱۳ پرو مکس با سپر خودروی تسلای در حال حرکت برخورد کرد و آن را شکافت، آن‌هم زمانی که سرعت ماشین ۱۲۱ کیلومتر بر ساعت بود. هرچند گوشی هوشمند نیز چندان سالم نمانده است. جای تعجبی ندارد که اپل بعدها از ایده مشابهی برای نمایش استحکام گوشی خود استفاده کند!

شرکت تسلا موتورز قیمت تسلا ایکس انتخاب بهترین خودرو مجله ماشین مجله خودرو کارستان مجله خودرو تسلا ساخت کجاست تصادف تسلا

یک تئوری محتمل برای طراحی این برخورد وجود دارد. راننده ماشینی که جلوتر از تسلا حرکت می‌کند، آیفون را به بیرون (به سمت تسلا) پرتاب می‌کند و گوشی زبان‌بسته در سپر خودرو فرو می‌رود.

پرت شدن گوشی آیفون سمت خودروی تسلا به نحوی توجیه‌پذیر است، چون اپل و تسلا رابطه خوبی با هم ندارند. اما تصویر دیگری در فضای آنلاین منتشر شده که جای تعجب دارد. این بار دسته پلی‌استیشن به سمت تسلا پرتاب شده و در سپر فرو رفته است! چه بهانه‌ای می‌توان برای این تصادف پیدا کرد؟

 

https://cdn.khodrobank.com//Reviews/75270_ps_hits_tesla.jpgپرتاب کنترلر پلی استیشن به سمت تسلا

 

بدیهی است که اگر گوشی پرتاب شده سمت سپر تسلا، نوکیا ۳۳۱۰ بود، اوضاع بسیار وخیم‌تر می‌شد! این گوشی همانند آجر محکم و سفت است. تصور کنید پرتاب ۳۳۱۰ به سمت تسلای در حال حرکت با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت، چه آسیبی به سپر وارد می‌کند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.