مشخصات خودرو شورولت کامارو ( Chevrolet Camaro ) چیست؟

0

شورولت کامارو ( Chevrolet Camaro ) یکی از مشهورترین و محبوب ترین خودروهای کوپه اسپرت یا به اصطلاح خودروهای عضلانی ( Muscle Cars ) بوده که از سال 1966 میلادی در خط تولید این شرکت قرار دارد .

تا کنون 5 نسل مختلف از این خودرو به بازارهای جهانی معرفی شده و نسل ششم آن در حال حاضر در خط تولید جنرال موتورز قرار دارد . شورولت کامارو ZL1 1LE مدل 2018 شرکت جنرال موتورز سالهاست که به ساخت خودروهایی با قابلیتهای دینامیکی و فنی بالا مشهور بوده که نمونه هایی مانند مدلهای مختلف شورولت کامارو ، شورولت کوروت ( Chevrolet Corvette ) و سری ۷ خودروهای کادیلاک شاهدانی بر آن هستند .

خودروی آمریکایی قدرتمند ترین خودروی آمریکایی خودروی عضلانی قیمت شورولت کامارو شورولت کامارو 1LE شورولت کامارو مشخصات فنی شورولت کامارو خودروی 4 سیلندر بررسی خودرو مجله خودرو Chevrolet Camaro SS 1LE خودروهای 2019

شورولت کامارو ZL1 1LE آخرین محصول این شرکت در بخش خودروهای عضلانی بوده که قرار است برای سال 2018 میلادی در دسترس علاقمندان این خودروهای پر قدرت قرار گیرد . .on نقاط ضعف و قوت شورولت کامارو ZL1 قدرت و تواناییهای فنی بسیار بالا ، چسبندگی بسیار مناسب به سطح جاده در حد و اندازه ابر خودروها و قیمتی برابر با مدلهای پایه یک خودروی اروپایی مانند پورشه 911 از نقاط قوت این خودرو به حساب می آیند .

مقایسه خودرو مقایسه موستانگ با کامارو مقایسه شورولت با موستانگ قیمت فورد موستانگ مشخصات فورد موستانگ قیمت شورولت کامارو مشخصات شورولت کامارو ZL1 تفاوت کامارو با فورد موستانگ بهترین خودروی آمریکایی مشاوره خرید خودرو فورد ماستانگ ۲۰۱۸ مشخصات شورولت کامارو SS Chevrolet Camaro SS 1LE

به دلیل ماهیت این خودرو ، فضای بسیار محدود صندلیهای ردیف دوم و دید نامناسب و ناکافی مانند سایر نمونه های تولیدی شرورلت کامارو نیز از نقاط ضعف اساسی و همه این خودرو به حساب می آیند . طراحی خارجی و بدنه شورولت کامارو ZL1 1LE مدل 2018 طولی برابر با 4.783 میلیمتر ، پهنایی برابر با 1.898 میلیمتر و ارتفاعی برابر با 1.321 میلیمتر داشته و فاصله دو محور عقب و جلوی آن نیز برابر با 2.812 میلیمتر است .

برای درک بهتر ابعاد می توان این خودرو را با جنسیس کوپه ) Genesis Coupe ) موجود در بازار ایران مقایسه کرد که با طولی برابر با 4.630 میلیمتر ، پهنایی برابر با 1.865 میلیمتر و ارتفاع 1.380 میلیمتر ، اندکی از شورولت کامارو ZL1 1LE کوچک تر است .

طراحی خارجی مشابه نمونه سال 2017 میلادی بوده و امکاناتی از قبیل یک باله عقب ( Spoiler ) ساخته شده از فیبر کربن که مشابه نمونههای موجود در خودروهای فرمول 1 بوده ، اشاره کرد . این باله کارایی بسیار بالایی داشته و در سرعت 150 مایل در ساعت ( معادل 241 کیلومتر در ساعت ) نیروی عمودی در حدود 136 کیلوگرم را برای این خودرو فراهم کرده و چسبندگی در حدود ابر خودروهایی مانند پاگانی ( Pagani و بوگاتی ( Bugatti ) را برای آن به ارمغان میاورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.