ویژگی های خودروی جگوار آی پیس چیست ؟

0

خودروی ۱۰۰ درصد الکتریکی که جگوار آی پیس ( I – Pace ) نام دارد .

تا آخرین مرحله با خودروی فرانسوی آلپاین مدل A110 رقابت تنگاتنگی داشت و هر دو خودرو در امتیاز ۲۵۰ با هم برابر بودند . اما سرانجام رأی داوران جگوار را برنده کرد . جگوار الکتریکی جدید برای رسیدن از سرعت صفر به یکصد کیلومتر فقط ۴/۵ ثانیه زمان نیاز دارد و سرعت نهایی آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است .

مجله خودرو دنیای خودرو روزنامه خودرو هفته نامه خودرو مجله خودرو کارستان قیمت پورشه 911 توربو قیمت تسلا برقی قیمت خودرو برقی گرانترین خودروهای دنیا قیمت جگوار I-Pace

به گفته کارشناسان طراحی جگوار آی پیس و چشمگیر بوده و درونش برای راننده و مسافران از فضای کافی برخوردار است . این خودرو می تواند با هربار شارژ مسافت ۴۷۰ کیلومتر را طی کند و باتری آن نیز ظرف ۴۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می شود . قیمت نهایی این خودرو با آپشنهای مختلف آن از ۷۸ هزار یورو آغاز می شود .

جگوار I-Pace قیمت جگوار I-Pace بهترین خودرو اروپا بهترین خودرو دنیا مجله خودرو جگوار ساخت کجاست بهترین خودرو جگوار بهترین خودروهای 2019 مشخصات جگوار آی- پیس

این نخستین بار است که جگوار برنده این عنوان می شود . یان کالوم ، مدیر طراحی جگوار در برابر شگفتی حاضران از انتخاب یک خودروی الکتریکی به عنوان خودروی برتر سال گفت : « چرا مردم هنوز از انتخاب شدن یک ماشین الکتریکی به عنوان خودروی سال تعجب می کنند ؟ آینده همین است . بهتر است همگی این را بپذیریم . »

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.