نحوه تشخیص رنگ با آهنربا چیست؟

0

نحوه تشخیص رنگ با آهنربا

یک آهنربای ضعیف بردارید. اگر بدنه خودروی شما از آهن و فولاد است با قراردادن آهنربا روی بخش‌های مختلف سطح آن، می‌توانید متوجه ضخامت رنگ شوید. جاهایی که ضخامت رنگ زیاد است آهنربا را جذب نمی‌کند یا اینکه قدرت جذب آن نسبت به نقاطی که رنگ فابریک دارد کمتر است. اگر این طور است خودرو رنگ شده است.

آموزش تشخیص رنگ با آهنربا آموزش تشخیص رنگ خودرو ابزار تشخیص رنگ خودرو تشخیص رنگ اتومبیل با چشم تشخیص رنگ شدگی ماشین با چشم تشخیص رنگ خودرو چیست تشخیص رنگ کارخانه از رنگ دستی کارشناس تشخیص رنگ راه های تشخیص رنگ خودرو دانش خودرویی

تشخیص رنگ ماشین با استفاده از ابزارهای کارشناسی

اما شاید گاهی اوقات تشخیص رنگ خودرو بدون ابزارهای لازم برای کارشناس خبره هم به سادگی امکان‌پذیر نباشد. به‌همین‌دلیل برای این کار از دستگاه پیشرفته تشخیص رنگ دیجیتال استفاده می‌کنند که با توجه به ضخامت رنگ خودرو، به راحتی و با قطعیت اعلام می‌کند که خودرو رنگ شده است یا نه. وقتی یک لایه رنگ روی لایه رنگ اصلی اضافه می‌شود، مسلما در آن نقطه ضخامت رنگ بیشتر می‌شود. بنابراین تفاوت ضخامت رنگ در بعضی نقاط می‌تواند نشان دهد که خودرو رنگ شده است. اگر هم کل خودرو مجددا رنگ شده باشد، باز هم ضخامت لایه رنگ که از حدود ۴.۷ بالاتر برود، نشان‌دهنده این است که لایه رنگ دیگری روی رنگ فابریک خودرو آمده است.

منبع:کارنامه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.