خودرو نظامی جدید ارتش آمریکا + عکس

0

جنرال موتورز تنها شرکتی نیست که خودروهای نظامی الکتریکی و هیبریدی می‌سازد، چرا که شرکت آمریکایی اوشکوش نیز از خودرو تاکتیکی سبک خود برای ارتش آمریکا رونمایی کرده است.

این گونه از خودروها در فرهنگ‌نامه اتومبیل‌های نظامی، JLTV نامیده می‌شوند که کوتاه شده عبارت (Joint Light Tactical Vehicle) یا وسیله نقلیه تاکتیکی سبک است. خودرو تاکتیکی اوشکوش قرار است تا در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده مورد استفاده قرار گیرد و اوشکوش به این نهاد تضمین داده است که خودرو تاکتیکی برقی آن‌ها به اندازه یک خودرو تاکتیکی عادی کارآمد خواهد بود.

خودرو نظامی جدید ارتش آمریکا خودرو نظامی جدید ارتش آمریکا پلاگین هیبریدی بزرگ پلاگین هیبریدی بزرگ خودروی جدید جنرال موتورز خودروی جدید جنرال موتورز خودرو تاکتیکی خودرو تاکتیکی مجله اتومبیل مجله اتومبیل قیمت خودرو نظامی قیمت خودرو نظامی بزرگترین خودروساز آمریکا بزرگترین خودروساز آمریکا

خودرو نظامی

اوشکوش جزئیات زیادی را از خودرو تاکتیکی برقی خود منتشر نکرده است اما می‌دانیم که این اتومبیل به یک باتری 30 کیلووات ساعتی مجهز است که قابلیت‌های “Silent Drive” و “Extended Silent Watch” را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این باتری لیتیوم یونی توسط یک ژنراتور دیزلی شارژ می‌شود و به بیان دیگر خودرو تاکتیکی اوشکوش یک وسیله نقلیه پلاگین هیبریدی است. استفاده از ژنراتور دیزلی سبب خواهد شد که نیازمندی به ایستگاه شارژ برای خودروهای نظامی برطرف شود. علاوه بر افزایش بهره وری انرژی، ژنراتور به عنوان یک موتور متحرک عمل می‌کند و می‌تواند تا 115 کیلووات نیرو برای پشتیبانی از ماموریت های جنگی و شناسایی فراهم کند.

 بزرگترین خودروساز آمریکا خودرو تاکتیکی خودروی جدید جنرال موتورز قیمت خودرو نظامی مجله اتومبیل خودروهای ارتش آمریکا ارتش آمریکا

توسعه خودرو تاکتیکی الکتریکی از سوی اوشکوش در حالی صورت می‌گیرد که ارتش آمریکا برای چنین خودرویی اعلام نیاز نکرده است. با این حال زیرشاخه نظامی اوشکوش امیدوار است که خودرو تاکتیکی هیبریدی آن‌ها نظر مساعد ارتش آمریکا را به خود جلب کند.

اوشکوش و جنرال موتورز در تلاش برای دریافت قرارداد بزرگی از ارتش آمریکا هستند که ارزش معادل 6.5 میلیارد دلار دارد و شامل 15468 وسیله نقلیه تاکتیکی می‌شود. در همین زمان نسخه غیرنظامی خودرو برقی اوشکوش به عنوان اتومبیل نامه رسان شرکت پست ایالات متحده انتخاب شده است.

منبع:خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.