معرفی پژو 4008 Edition + عکس و مشخصات

0

شرکت پژو برای جلب نظر مشتریان جوان چینی، نسخه تازه‌­ای از کراس‌­اور 4008 را با لقب Creation Edition معرفی کرده است، که در برخی موارد ظاهری و فنی با سایر مدل‌ها تفاوت دارد.

پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ با فناوری­‌های CVVT و تزریق مستقیم سوخت در زیر کاپوت نصب شده که 208 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

محصولات جدید پژو شرکت پژو فرانسه دنیای خودرو مجله خودرو معرفی خودرو

یکی از تفاوت‌ها، امکان سفارش رنگ‌های متنوع برای بدنه پژو 4008 Creation Edition است که از میان آن‌ها می­‌توان به آبی iceberg اشاره کرد.

دوخت لوزی‌شکل روکش چرم قرمز صندلی‌­ها از مدل‌های اسپرت قدیمی پژو الهام گرفته شده، که در کنار طراحی انحصاری کابین محصولات پژو یعنی i-Cockpit، نمایی هیجان‌­انگیز را پدید آورده است. نمایشگر مرکزی 10 اینچی لمسی، صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی دیجیتال، فرم اسپرت فرمان و طراحی خاص اهرم تعویض دنده، از دیگر نکات قابل ذکر درمورد کابین پژو 4008 Creation Edition است.

از میان تجهیزات رفاهی این نسخه خاص از پژو 4008 می‌­توان به تنظیم ششگانه برقی صندلی راننده و سرنشین، بالابر خودکار تمام شیشه­‌ها و آئینه برقی وسط با تنظیمات پارکینگ اشاره کرد.

 محصولات جدید پژو شرکت پژو فرانسه دنیای خودرو مجله خودرو معرفی خودرو
پژو 4008 Creation Edition

برای ایجاد تمایز بیشتر میان این نسخه با سایر نسخه­‌های پژو 4008، پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ با فناوری­‌های CVVT و تزریق مستقیم سوخت در زیر کاپوت نصب شده که 208 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته ساخت آیسین به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. مصرف سوخت این خودرو در چرخه ترکیبی هم برابر با 6.2 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است، که نسبت به حجم و توان پیشرانه، قابل قبول به نظر می‌­رسد.

شرکت پژو اعلام نموده که از استیل با مقاومت بالا در ساخت ستون‌ها، پنل‌های بدنه و بخش زیرین استفاده کرده است، تا امنیت سرنشینان را افزایش دهد.


پژو 4008 Creation Edition

تایرهای پژو 4008 Creation Edition هم از سری Leaf e-Primacy ساخت میشلین تامین شده که مقاومت غلتشی بسیار کمی دارند و همچنین از فناوری تقسیم فشار بهره‌­مند شده‌اند، که تمامی این موارد باعث تماس بهتر تایر با سطح زمین و کاهش سروصدای ناشی از حرکت خواهد شد.

علاوه بر گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر، تسهیلات زیادی برای مشتریان پژو 4008 Creation Edition درنظر گرفته شده، که شامل هدیه نقدی در صورت تعویض خودروی دست دوم با این مدل و تخفیف در هنگام انجام سرویس‌­های تعمیرات در سالهای بعد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.