معرفی شاسی بلند بایک X35 + عکس و مشخصات

0

کراس­‌اور کوچک شرکت بایک که در رده B قرار دارد، در نسل اول به نام سنوا X35 عرضه می­‌شد، اما از سال 2019 تاکنون به اسم بایک X35 در بازار حضور دارد.

قیمت جهانی این خودرو رقمی در حدود 14 هزار دلار تعیین شده است.

قیمت بایک X35 مشخصات بایک X35 محصولات جدید بایک خودرو چینی جدید کیفیت خودرو چینی مجله خودرو معرفی خودرو

طرح جلوپنجره این خودرو به صورت دو قسمتی طراحی شده که به واسطه حاشیه نقره‌­ای بخش بزرگتر، از یکدیگر جدا می­‌شوند. در مدل جدید طرح جلوپنجره و چراغ‌های جلو مورد بازبینی قرار گرفته و ستون انتهایی هم با رنگ مشکی تزئین شده تا سقف بایک X35 را معلق نشان دهد.

چراغ‌های جلو و عقب از فناوری LED برخوردار شده است، اما نکته جالب این‌که بنابر اعلام سازنده، امکان تنظیم نور چراغ‌های عقب با فشردن یک دکمه وجود دارد. بسته به بازار هدف، بایک X35 به رینگ‌های 16 یا 17 اینچی مجهز می­‌شود.

در کابین این خودروی 5 نفره با صندلی­‌های چرمی به همراه تهویه و گرمکن، نمایشگر لمسی 8 اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، خروجی برق 12 ولت و نمایشگر 5 اینچی در پشت آمپر مواجه هستیم.

بایک X35

بایک X35 نیروی حرکتی خود را از پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو با خروجی 116 اسب­‌بخار قدرت و 148 نیوتن‌متر به دست می‌آورد، که از طریق جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می­‌شود.

تجهیزات ایمنی بایک X35 مواردی شامل سیستم ترمز با ABS و EBD، سامانه پایداری، کنترل کشش، اعلام فشار تایر، ترمز دستی برقی، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، استاندارد ایزوفیکس برای صندلی کودک و سنسورها و دوربین عقب را دربرگرفته که برای سال 2021 چندان کافی به نظر نمی­‌رسد.

یکی دیگر از تحولات محصول بایک، تغییر تعلیق عقب از میل پیچشی به مولتی‌لینک است.

بایک X35

طول،عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای بایک X35 به ترتیب 4.325، 1.83، 1.64 و 2.57 متر اعلام شده است، که در طول و عرض به ترتیب 25 و 15 میلی‌متر افزایش را نشان می‌­دهد. مصرف سوخت ترکیبی و گنجایش فضای بار هم به ترتیب 7 و 380 لیتر اعلام شده است.

قیمت جهانی این خودرو رقمی در حدود 14 هزار دلار تعیین شده است، که البته در مناطق مختلف، کمی تفاوت دارد. بد نیست بدانید بایک X35 به آرژانتین و برزیل هم صادر می­‌شود.

منبع : باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.