معرفی هونگچی LS7 + عکس و مشخصات

0

شرکت هونگچی به عنوان زیرمجموعه­‌ای از گروه FAW، به ساخت خودروهای لوکس و گران‌قیمت مشغول است. جدیدترین محصول این برند، یک شاسی­‌بلند بزرگ به نام LS7 است که از سوی برخی رسانه‌­ها به عنوان گران‌ترین خودروی چینی از این رده معرفی می‌­شود.

طول و فاصله محوری هونگچی LS7 به ترتیب 5.695 و 3.309 متر اعلام شده است، که این خودرو را در ابعاد مشابه با لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید نمایش می­‌دهد.

هونگچی با معرفی شاسی­‌بلند 5.2 متری LS5 در نمایشگاه خودرو شانگهای 2015، از نیت خود برای ورود به این کلاس خبر داده بود. انتظار برای معرفی خودروی بعدی طولانی شد، تا این‌که سروکله­ LS7 با تفاوت‌های اساسی نسبت به مدل قبلی پیدا شد.

ابعاد هونگچی LS7 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.695، 2.095، 1.985 و 3.309 متر اعلام شده است، که این خودرو را در ابعاد مشابه با لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید نمایش می­‌دهد.

طول درهای عقب، یک و نیم برابر درهای جلو به نظر می­‌رسد، که نشانه‌­ای از اهمیت به راحتی سرنشینان عقب در هونگچی LS7 است. این مورد دور از واقعیت نیست چراکه برخلاف انتظار، با یک خودروی خانوادگی هفت نفره روبرو نیستیم، بلکه فضای عقب برای حضور دو سرنشین طراحی شده است.


هونگچی LS7

تنظیم برقی، گرم‌کن و تهویه برای تمامی صندلی­‌ها پیش‌­بینی شده است، ضمن‌اینکه سرنشینان عقب از زیرپایی تاشو نیز بهره می‌برند. طرح دو شاخه فرمان به همراه انبوهی از دکمه­‌ها و تریم چوبی، طرحی کلاسیک را به نمایش گذاشته است، که متمایز از اکثر خودروهای جدید چینی به نظر می­‌رسد.

هونگچی LS7 به عنوان خودروی شاسی­ مستقل با ارتفاع 24.6 سانتی‌متر از سطح زمین معرفی شده، ولی درباره جزئیات شاسی و سیستم انتقال قدرت، فعلاً خبر دقیقی منتشر نشده است.


هونگچی LS7

براساس اعلام منابع چینی، هونگچی LS7 از پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توربوشارژ با 360 اسب­‌بخار قدرت استفاده می‌کند، که می­‌تواند حداکثر سرعت 200 کیلومتر برساعت را فراهم کند. گویا قرار شده این پیشرانه در سایر محصولات سری L نیز نصب شود و در نسخه‌­های تقویت شده، تا 660 اسب­‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

هونگچی قصد دارد تولید LS7 را از نیمه دوم سال جاری آغاز نماید. نخستین مشتریان این خودرو، ارگان­‌های دولتی چین خواهد بود، ولی فروش به مشتریان حقیقی نیز منعی ندارد. قیمت این شاسی­‌بلند بزرگ هنوز اعلام نشده است.

منبع : carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.