معرفی بنتلی بنتایگا مولینر نسخه Outdoor + عکس

0

مولینر به عنوان زیرمجموعه سازنده خودروهای سفارشی بنتلی، از هیچ تلاشی برای ساخت نمونه­‌های منحصربه‌فرد فروگذار نکرده و سعی دارد هرگونه درخواست مشتریان را برآورده سازد. غیر از این، هر از گاهی شاهد معرفی نسخه­‌های ویژه از محصولات بنتلی توسط مولینر هستیم.

مولینر به عنوان سازنده خودروهای سفارشی بنتلی، بنتایگا Outdoor Pursuits Collection را به منظور ادای احترام به سنت­‌های قدیمی بریتانیا طراحی کرده است.

 محصولات جدید بنتلی  شرکت بنتلی  بنتلی ساخت کجاست  قیمت بنتلی بنتایگا  مشخصات بنتلی بنتایگا  بنتلی بنتایگا  تازه های خودرو  معرفی خودرو  مجله خودرو  مجله ماشین  دنیای خودرو  سایت تخصصی خودرو

آخرین نمونه از این موارد، بنتایگا Outdoor Pursuits Collection است که به منظور ادای احترام به یکی از سنت­‌های قدیمی مردم بریتانیا طراحی و ساخته شده است. ماهیگیری، اسب‌سواری و پیاده‌روی به همراه سگ خانگی، سه سرگرمی مورد علاقه ملت بریتانیا از سال‌های دور است که البته همچنان مورد توجه قرار دارد.

در فضای داخلی این سری از بنتلی بنتایگا از روکش پشمی برای برخی قسمت‌ها همچون پوشش داخلی درها، جیب پشتی صندلی­‌ها، دستگیره داخلی درها و برخی جزئیات داشبورد استفاده شده است.

بنا به درخواست مشتری، طرحی شماتیک از سرگرمی مورد علاقه او روی داشبورد رسم خواهد شد، که می­‌تواند صحنه­‌ای از اسب سواری، ماهیگیری یا حتی نشان Mulliner باشد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/fd2bfac2-5e30-4847-b4ee-56f3c8b12196/article_637757810928182819_thumb_960_542.jpg
نتلی بنتایگا مولینر

یک فلاسک کوچک هم برای سرنشینان این خودرو درنظر گرفته شده، که با پوشش همسان با چرم فضای کابین، روکش شده است. نشان چند درخت روی پشتی صندلی­‌ها نیز از هدف ساخت این خودرو یعنی تکریم سنت طبیعت‌گردی خبر می­‌دهد.

در نمای خارجی با رینگ‌های ۲۲ اینچی ۱۰ پره با رنگ مشابه بدنه، چراغ‌های LED خوشامدگویی و یکی از سه رنگ قابل سفارش برای بدنه یعنی قهوه‌­ای هاوانا، سبز Cumbrian و خاکستری Magnetic مواجه هستیم که این خودرو را از نمونه‌­های استاندارد بنتایگا متمایز می­‌سازد.


نتلی بنتایگا مولینر

فهرست تقریباً نامحدودی از آپشن­‌های قابل سفارش هم در برابر مشتری قرار گرفته چراکه براساس اعلام بنتلی، امکان انتخاب ۲۷ رنگ برای دوخت روکش‌ها، بیش از صد انتخاب برای تریم قطعات داشبورد، ۲۶ رنگ بدنه و بسیاری ترکیب‌های مختلف دیگر برای بنتایگا مولینر فراهم است.

بنتلی برای تولید ۱۱ دستگاه بنتایگا Outdoor Pursuits Collection برنامه‌­ریزی کرده که تنها به مشتریان اهل بریتانیا فروخته خواهند شد.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.