چه زمانی واشر سرسيلندر مي سوزد؟ 

0

سوختن واشر سرسیلندر بر اثر ازدیاد دمای موتور و در نتیجه افزایش دمای بیش از حد واشر سرسیلندر رخ می‌دهد و این سوختن نیز عمدتا ناشی از عدم عملکرد صحیح سیستم خنک‌کننده می‌باشد که ذیلا بدان‌ها اشاره شده است: آب رادیاتور کم باشد. مجراهای عبور آب در موتور مسدود شود. خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در عملکرد پروانه.

چه زمانی واشر سرسيلندر مي سوزد؟ 

 

1- كم بودن آب رادياتور

2- گرفتگي مجراهاي گذر آب در موتور

3- خنك نشدن آب رادياتور در اثر رسوب يا نقص فني در پروانه

4- خرابی ترموستات(بیشترین عامل جوش آمدن و در نتیجه سوختن واشر سرسیلندر ) به اینصورت که بسته میماند و جلو گردش آب را میگیرد و مانع از انتقال به رادیاتور میشود (در این حالت آمپر آب خیلی زود به خانه آخر میرسد)

5- عدم گردش آب در سيستم خنك كننده ي موتور بدليل نقص فني واتر پمپ

6- پيچ خوردگي شيلنگهاي ورودي و خروجي آب رادياتور

7- رانندگي مداوم و طولاني در ترافيك يا فشار زائد بر موتور در فصل گرما

کارستان

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.