چه زمانی واشر سرسيلندر مي سوزد؟
سوختن واشر سرسیلندر بر اثر ازدیاد دمای موتور و در نتیجه افزایش دمای بیش از حد واشر سرسیلندر رخ میدهد و این سوختن نیز عمدتا ناشی از عدم عملکرد صحیح سیستم خنککننده میباشد که ذیلا بدانها اشاره شده است: آب رادیاتور کم باشد. مجراهای عبور آب در موتور مسدود شود. خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در عملکرد پروانه.
چه زمانی واشر سرسيلندر مي سوزد؟
1- كم بودن آب رادياتور
2- گرفتگي مجراهاي گذر آب در موتور
3- خنك نشدن آب رادياتور در اثر رسوب يا نقص فني در پروانه
4- خرابی ترموستات(بیشترین عامل جوش آمدن و در نتیجه سوختن واشر سرسیلندر ) به اینصورت که بسته میماند و جلو گردش آب را میگیرد و مانع از انتقال به رادیاتور میشود (در این حالت آمپر آب خیلی زود به خانه آخر میرسد)
5- عدم گردش آب در سيستم خنك كننده ي موتور بدليل نقص فني واتر پمپ
6- پيچ خوردگي شيلنگهاي ورودي و خروجي آب رادياتور
7- رانندگي مداوم و طولاني در ترافيك يا فشار زائد بر موتور در فصل گرما
کارستان