رونمایی از موتورسیکلت برقی هوندا با تکنولوژی تعادل خودکار

0

دومین موتورسیکلت هوندا با تکنولوژی ایستادن اتوماتیک

رایدینگ اسیست، موتورسیکلتی است که در حفظ تعادل به راننده‌ی مبتدی کمک می‌کند. هوندا با عرضه این وسیله سعی دارد موتورسواری را برای همه دست‌یافتنی کند.

موتورسیکلت و خودروساز ژاپنی؛ تصمیم دارد موتورسیکلت شگفت‌انگیزی با هدف کمک به یادگیری افراد تازه‌کار، بدون نیاز به چرخ‌های اضافی و تنها با دوچرخ، عرضه کند. این موتورسیکلت در چهل و پنجمین نمایشگاه خودروی توکیو (از ۵ تا ۱۴ آبان امسال) رونمائی می‌شود و به عنوان یکی از ابداعات برجسته هوندا در ایستگاه مربوط به این برند واقع در نمایشگاه مذکور به نمایش در می‌آید.

هوندا Riding Assist-e

هوندا Riding Assist-e؛ موتورسیکلتی برقی با مرکز جاذبه‌ی کم و ارتفاع صندلی پایین است. جالب‌ترین قابلیت این وسیله، فناوری حفظ تعادل خود (Self-Balancing) است. کسانی که موتورسواری بلدند ممکن است به این سوال فکر کنند که چقدر می‌توان این موتورسیکلت را خم کرد. فناوری حفظ تعادل این هوندا که طبق تحقیقات صورت‌گرفته روی ربات انسان‌نما طراحی شده است، موتورسیکلت را فقط در سرعت‌های خیلی کم بالانس می‌کند. در نتیجه در سرعت‌های بالا و حین حرکت سریع مشکلی در خم کردن موتورسیکلت و گذر از پیچ‌ها به وجود نمی‌آید.

هوندا از دومین موتورسیکلت الکتریکی به اسم NC700’s, با تکنولوژی ایستادن اتوماتیک در نمایشگاه توکیو در ماه بعد رونمایی خواهد کرد.این تکنولوژی همان است که در سری قبل به عنوان دستیار کمکی برای موتورسوار بعد از ایستادن تعادل وسیله را حفظ کرده و احتیاج به گذاشتن پا بر روی زمین نیست.اسم ربات های کمکی UNI-CUB personal mobility device نام دارد.بر خلاف سری قبل که پیشرانه دوقلوی موازی داشت این سری از پیشرانه برقی یا همان الکتریکی که دقیقا زیر صندلی قراردارد استفاده می کند.نیروی پیشرانه از طریق میل گاردان به چرخهای عقب منتقل می شود.ربات کمکی و پیشرانه کاملا از هم جدا هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.