معرفی موتور کراس هوندا CRF300L + عکس

0

هوندا CRF300L موتورسیکلتی است که برای سواری در داخل و خارج از جاده مناسب طراحی شده است. با این حال، به سمت انتهای هاردکور طیف دوچرخه های ماجراجویی متمایل می شود. این موتور دارای بدنه یک دوچرخه موتور کراس با یک چراغ جلو کوچک و یک داشبورد LCD جمع و جور است. اگزوز با بالارفتن بالا برای سواری در خاک مناسب است و آن را به گزینه ای مناسب برای کسانی که به دنبال یک تجربه سواری ماجراجویانه هستند تبدیل می کند.

honda crf300l موتورسیکلت جدید هوندا بهترین موتور کراس بهترین موتور کراس جهان پرش با موتور کراس مجله موتورسیکلت

این موتورسیکلت دارای یک موتور تک سیلندر 296 سی سی CB300R است که می تواند حداکثر قدرت 27.3 اسب بخار و 26.6 نیوتن متر تولید کند و به یک گیربکس 6 سرعته با کلاچ لغزشی و کمکی متصل است. دارای ترمزهای دیسکی در دو طرف آن است و فاصله بالایی از سطح زمین 244 میلی متر دارد.

این موتورسیکلت مجهز به چرخ‌های سیمی 21 اینچی جلو و 18 اینچی عقب، با دوشاخه وارونه سفر طولانی Showa و مونو شاک Showa، با 260 میلی‌متر حرکت در دو طرف است. ارگونومی موتورسیکلت نیز به گونه ای طراحی شده است که برای سواری خارج از جاده مناسب باشد.

در صورت عرضه، این موتورسیکلت در برابر موتورهایی مانند رویال انفیلد هیمالیا، Yezdi Adventure، BMW G 310 GS و KTM 390 Adventure قرار خواهد گرفت.

دیگر مدل‌های آینده هوندا Forza 350 ، PCX 160 ، CBR300R و CB750 Hornet هستند.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.