رونمایی تویوتا از ابر اتومبیل هیبریدی +عکس و مشخصات

0

شرکت تویوتا به تازگی ابراتومبیل هبیریدی خود را به نام GR Super Sport معرفی کرد. مدلی که از پیشرانه ترکیبی توربودوقلو شش سیلندر و تعدادی موتور الکتریکی بهره می برد. پیشرانه هیبریدی TS050 دارای دو محور KERS است تا بتواند عملکرد از خود نشان دهد.

خروجی ترکیبی ۷۳۵ کیلوواتی با قدرت ۹۸۶ اسب بخار توان بالایی برای  GR Super Sport رقم می زند. آخرین مدل این سبک تویوتا لکسوس LFA بود که سال ۲۰۱۲ معرفی شد و تنها ۵۰۰ دستگاه از آن ساخته شد. البته لکسوس LFA پیشرانه ۱۰ سیلندر قدرتمندی داشت و تا به امروز یکی از مدل های پرتوان است.

چرخ هایی ۱۸ اینچی با لاستیک های اسپرت عملکرد قابل توجهی را در  GR Super Sport رقم می زند. مشخص نیست آیا تویوتا برنامه برای نسخه تولیدی این خودرو دارد یا خیر . البته تویوتا روی بخش خودروهای قدرتمند  GR مشغول کار بوده و احتمالا در چند سال آینده شاهد معرفی این نسخه تولیدی خواهیم بود.

Shigeki Tomoyama مدیر بخش Gazoo Racing بیان داشت:

“این یک نقطه شروع برای چالش تویوتا در زمینه خودروهای اسپرت و ورزشی محسوب می شود که در آینده شاهد آن خواهیم بود. GR بخش بزرگی برای این برند است که روی اتومبیل های قدرتمند و فوق العاده ای در زمینه سرعت تمرکز دارد.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.