رونمایی اینفینیتی از QX50 مدل ۲۰۱۹+قیمت و مشخصات

0
در آستانه نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۸

اینفینیتی QX50، برای سال ۲۰۱۹ با پلتفرم جدید و نیز پیشرانه توربوشارژ با فشار بوست متغیر ظاهر می‌شود. این کراس‌اوور مشابه کانسپتی است که امسال در نمایشگاه اتومبیل دیترویت از آن رونمایی شد

این خودرو دارای چراغ‌ها و چرخ‌هایی با طراحی معمولی‌تر است، ضمن اینکه از کروم کمتری در اطراف جلوپنجره استفاده شده است. QX50 که شباهت خیلی کمی به مدل قدیمی و پیشین خود یعنی EX35 دارد، بیشتر شبیه به کراس‌اوور سنتی است تا یک استیشن.

هنوز اطلاعاتی در خصوص وزن و قیمت این کراس‌اوور اعلام نشده است، اما ما می‌دانیم که این کراس‌اوور دارای یک پیشرانه توربوشارژ با فشار بوست متغیر است. این پیشرانه ۲ لیتری و ۴ سیلندر خطی، قدرتی معادل ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر دارد که با جعبه دنده دائما متغیر تناسب دارد.

http://strongauto.net/wp-content/uploads/2019-Infiniti-QX50-Interior.jpg

اینفینیتی ادعا می‌کند که نسخه تمام چرخ محرک QX50 می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ را ظرف ۶.۳ ثانیه طی کند، در حالی که این زمان برای نسخه‌های دیفرانسیل جلو، به ۶.۷ ثانیه افزایش می‌یابد. بیشینه سرعت این مدل ۲۳۰ کیلومتر برساعت است که برای بازار هدف این خودرو، خیلی سریع است.

اینفینیتی QX50 همچنین با تکنولوژی‌های شبه خودران ProPilot خواهد آمد. طول مدل جدید اینفینیتی ۴۶۹، عرض آن ۱۹۰ و ارتفاع آن ۱۶۷ سانتی‌متر است؛ همچنین فاصله بین محورها ۲۷۹ سانتی‌متر است.

رونمایی اینفینیتی از QX50

پشت خودرو دارای فضای قابل توجهی است که می‌توان سه کیف گلف و یا یک کالسکه را به‌صورت طولی در آن قرار داد. با تغییر موقعیت صندلی‌های موجود در فضای عقب به صورت تاشده یا … ظرفیت این فضا از ۹۰۰ تا ۱۰۵۰ لیتر توسعه می‌یابد.

اینفینیتی همچنین مدعی است که مصرف سوخت نسخه محرک جلوی این خودرو، ۸.۷ لیتر و نسخه تمام چرخ محرک ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. قیمت و زمان عرضه این خودرو احتمالا هفته آینده در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس اعلام خواهد شد.

بهای QX50 2019 جدید از ۳۶۵۵۰ دلار برای مدل دیفرانسیل جلوی پیور آغاز می‌شود و به ۴۵۱۵۰ دلار در نسخه چهار چرخ محرک پرچم‌دار Essential می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.