ورود لوکس ترین شاسی بلند چین به بازار ایران +تصاویر و مشخصات و قیمت

0
«دامای» هفته آینده به خیابان‌ها می‌آید
 این خودروساز که فعالیتش را از سال ۲۰۱۵ در چین آغاز کرده است، سرانجام دو مدل از پرطرفدارترین خودروهای خود یعنی x7 و x5 را به مشتریان ایرانی تحویل می‌دهد.
 دامای با دو مدل، از هفته آینده به خریداران تحویل داده می‌شود. برند لوکس و جوان چینی که با شاسی‌بلندهای خوش‌قامت خود نظرهای بسیاری را در دنیا جلب کرده است، این روزها برای ورود به خیابان‌های ایران لحظه‌شماری می‌کند. این خودروساز که فعالیتش را از سال ۲۰۱۵ در چین آغاز کرده است، سرانجام دو مدل از پرطرفدارترین خودروهای خود یعنی x7 و x5 را به مشتریان ایرانی تحویل می‌دهد.
قیمت دامای X5 مدل 2018 قیمت دامای X7 مدل 2018 نمایندگی دامای در ایران قیمت محصولات دامای قیمت شاسی بلند چینی شرکت یاران خودرو مشخصات دامای X7 مشخصات دامای ایکس 5

لوکس سواری با۲۱۰میلیون‌تومان!

مهندس بهمن برقی، قائم مقام مدیر‌عامل شرکت یاران خودرو اروند به‌عنوان نماینده انحصاری شرکت دامای در خاورمیانه از تحویل اولین سری خودروهای دامای به مشتریان خبر داد و گفت: خودرو X7 به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین تولیدات شرکت دامای، در اولین مرحله تحویل مشتریان می‌شود. این خودرو که قرار بود با قیمت ۱۹۸میلیون‌تومان به بازار عرضه شود، با تغییرات ایجاد‌شده در نرخ ارز از هفته آینده با قیمت تمام‌شده ۲۰۸میلیون‌تومان راهی بازار خواهد شد. همچنین مدل X5 دامای در دو مدل فول و نیمه‌فول عرضه می‌شود. مدل فول این خودرو ۱۵۰میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده و مدل نیمه‌فول نیز قرار است با قیمت ۱۱۵میلیون‌تومان عرضه شود.

زمستان؛ آغاز تولید دامای در ایران

بهمن برقی از برنامه شرکت یاران خودرو اروند برای تولید محصولات دامای در ایران خبر داد و گفت: فاز اول تولید دامای در ایران از بهمن‌ماه امسال آغاز خواهد شد و در این مرحله هر دو مدل X7 و x5 به‌صورت skd در کشور تولید می‌شوند. وی محل تولید این دو محصول را کارخانه گروه خودروسازی راین اعلام کرد و افزود: یاران خودرو اروند به‌عنوان نماینده خاورمیانه دامای، وظیفه تولید و توزیع محصولات این شرکت در کشورهای منطقه از‌جمله عراق و امارات را نیز بر عهده دارد و در اولین مرحله ۱۰۰دستگاه از محصولات دامای از طریق ایران، راهی کشور عراق خواهند شد.وی همچنین از گسترش نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش دامای در سراسر کشور خبر داد و گفت: برای اولین‌بار در ایران، نمایندگی‌های انحصاری در هر استان ایجاد می‌شوند و بر همین اساس نمایندگان استانی بر اساس اختیارات خود نسبت به گسترش شعب فروش و اعطای نمایندگی در شهرستان‌های استان خود اقدام خواهند کرد.
ARYO S300 صفحه کلاچ خودرو آریو اطلاعیه فنی خودرو بهترین دیسک و صفحه خودرو تعمیرات آریو s300 تعویض دیسک و صفحه آریو تشخیص صفحه کلاچ اصلی

مشخصات فنی دامای x7

محصولات دامای که به‌نظر می‌رسد به‌صورت ویژه برای بازار اروپا طراحی شده‌اند، از طراحی جسورانه و به‌روزی برخوردارند و به نظر می‌رسد با حضور در بازار ایران می‌توانند خلأ ایجاد‌شده در بازه قیمتی ۱۲۰تا ۲۱۰میلیون‌تومان را پر کنند. مدل x7 دامای از موتور دولیتری توربوشارژ بهره می‌برد. این موتور که ساخت کمپانی میتسوبیشی ژاپن است تا ۱۷۷اسب‌بخار قدرت تولید کرده و درنهایت ۲۵۰نیوتون‌متر گشتاور را به سر چرخ‌ها منتقل می‌کند. این خودرو از یک گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک بهره می‌برد و قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان هم برای آن درنظر گرفته شده است. فضای لوکس داخلی این خودرو در اولین نگاه و سواری، راکب را به یاد خودروهای اروپایی می‌اندازد و هیچ ردی از یک تولیدکننده چینی را در آن نمی‌توان یافت. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۹.۳لیتر به‌ازای هر ۱۰۰کیلومتر پیمایش است. دامای از هفته آینده به‌صورت رسمی وارد بازار ایران خواهد شد تا اولین حضورش را در منطقه، از شهرهای ایران آغاز کند.
دنیای خودرو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.