معرفی شاسی بلند پرقدرت رابوس ۸۰۰ +(عکس)

0

دقیقاً دو سال پیش در همین روزها بود که می‌باخ GLS توسط مرسدس رونمایی شد. هرچند این برند اشرافی این روزها به سوی ساخت خودروهای برقی معطوف شده است، اما یکی از تیونرهای مشهور یعنی برابوس هم بیکار ننشته و برای تغییر این شاسی‌­بلند لوکس دست بکار شده است.

 شرکت برابوس  انواع خودرو برابوس  قیمت برابوس 800  مشخصات برابوس 800  قیمت برابوس 900  مشخصات برابوس 900  معرفی شاسی بلند  بهترین شاسی بلند در جهان  بهترین خودروهای 2022  دنیای خودرو

برابوس از تقویت پیشرانه GLS غافل نمانده و با نصب دو توربوشارژر ساخت خود روی پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو، ۸۰۰ اسب‌بخار قدرت به راننده هدیه داده است.
محصول نهایی، خودرویی به نام برابوس ۸۰۰ بوده که به وضوح قدرتمندتر از مرسدس-می‌باخ GLS600 است. به لطف طراحی مجموعه‌­ای از قطعات فیبرکربن برای بدنه GLS، آیرودینامیک و در نتیجه عملکرد فنی این خودرو بهبود یافته است.

ورودی هوای جدید در سپر جلو به همراه زیرسپری، باعث کاهش نیروی بالارونده در جلو و عقب بدنه در سرعت‌های زیاد خواهد شد. قطعات کروم درخشان هم با نمونه­‌های خاکستری تیره تعویض شده است تا با رنگ مشکی بدنه در هماهنگی باشد. در نمای عقب نیز شاهد نصب دیفیوزر و سیستم اگزوز اسپرت برابوس هستیم.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، برابوس از تقویت پیشرانه GLS غافل نمانده و با نصب دو توربوشارژر ساخت خود روی پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو، خروجی ۵۵۷ اسب­‌بخار و ۷۳۰ نیوتن‌متر در حالت استاندارد را به ۸۰۰ اسب­‌بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور افزایش داده است.


برابوس ۸۰۰ برپایه مرسدس-می‌باخ GLS

این افزایش قدرت، باعث شده شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو به تنها ۴.۵ ثانیه برسد که برای یک شاسی­‌بلند بزرگ قابل توجه است. حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی به ۳۰۰ کیلومتر برساعت محدود شده است.

رینگ‌های استاندارد هم با نمونه­‌های ۲۴ اینچی یک تکه M Platinum Edition طراحی برابوس تعویض شده است، تا در زیر لبه گلگیرهای فیبرکربنی این خودرو و در کنار سیستم تعلیق بادی با تنظیم مجدد، قرار گیرند. متخصصان برابوس ارتفاع این خودرو را به میزان ۲۵ میلی‌متر کاهش داده‌­اند.


برابوس ۸۰۰ برپایه مرسدس-می‌باخ GLS

هرچند کابین نمونه حاضر در تصاویر با رنگ قهوه‌ای تزئین شده است، اما تیونر آلمانی دست مشتریان را برای اعمال سلیقه در کابین برابوس ۸۰۰ کاملاً باز گذاشته است.

مترجم :باما، عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.