فورد موستانگ Mach-E GT هیولایی با قدرت ۴۸۰ اسب بخار + تصاویر

0

فورد موستانگ ماچ ای ۲۰۲۱ GT با ۴۸۰ اسب بخار قدرت  با عملکردی مطلوب به عنوان یک کراس اوور برقی در پاییز وارد بازار می‌شود. فورد ادعا کرده است که ماچ ای در ۳.۸ ثانیه‌ می تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

فورد اعلام کرد که موستانگ ماچ ای GT ۲۰۲۱ با قیمت ۶۱ هزار دلار آغاز می‌شود و مدل سریعتر GT Performance Edition با قیمت ۶۶ هزار دلار خواهد بود.  GT Performance Edition می تواند ۶۰۰ پوند فوت گشتاور اضافی تولید کند و به ترمز‌های قوی تر، لاستیک پیرلی و میراگر‌های مغناطیسی مجهز است.

شرکت فورد موستانگ محصولات جدید فورد فورد موستانگ قیمت فورد موستانگ مشخصات فورد موستانگ معرفی شاسی بلند معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو مجله خودرو کارستان مجله ماشین بهترین خودروهای 2022 خودرو الکتریکی

سفارشات در روز چهارشنبه ۲۸ آوریل آغاز می‌شود که از ۶۱ هزار دلار برای GT و ۶۶ هزار دلار برای GT Performance شروع می‌شود. این مبلغ ۲۳ هزار و ۶۸۵ دلار بیشتر از موستانگ GT مجهز به قدرت ۴۶۰ اسب بخار است و یک هزار و ۱۹۰ دلار ارزان‌تر از مدل تسلا مدل Y است.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/2/8/13879944_221.jpg

موستانگ ماچ ای  GTs به یک بسته باتری ۸۸.۰ کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی مجهز است که نیرو را به هر چهار چرخ می‌فرستد.  فورد می‌گوید GT در ۳.۸ ثانیه و GT Performance Edition در ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/2/8/13879945_859.jpg

فورد تخمین می‌زند که مدل GT در محدوده ۴۰۲ کیلومتر رتبه بندی شود، در حالی که نسخه GT Performance Edition به ۳۷۸ کیلومتر  خواهد رسید.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/2/8/13879943_716.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.